K
kiinnostaiskohan sitä vielä illallakin
Vieras
On niiiiiin harvoin kiinnostunut seksistä että tämmöinen luonnollinen manööveri on mainitsemisen arvoinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mun mies kai on joka hemmetin kerta muna pystyssä kun saunotaan ja tulee hinkaamaan itseään minuun sitten
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Tuo on niin ärsyttävää, että ehkä kuitenkin tämä. =) Paras olisi tietysti että miestä kiinnostaisi vähän useammin mutta ei nyt sentään joka kerta kun shortseissa ohi kävelee.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on niin ärsyttävää, että ehkä kuitenkin tämä. =) Paras olisi tietysti että miestä kiinnostaisi vähän useammin mutta ei nyt sentään joka kerta kun shortseissa ohi kävelee.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Näin meilläki. Ei tarvi ku vähän pyllistää edes sinne suuntaan ja ihan vaatteet päälläki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Näin meilläki. Ei tarvi ku vähän pyllistää edes sinne suuntaan ja ihan vaatteet päälläki.
Alkuperäinen kirjoittaja Lips:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
Hih!! Kiva kuulla, että tuo ukko on ihan normaali... Oon ihmetelly, kun aina seisoo ja luullu, ettei seksiä 1 kerran päivässä oo tarpeeksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei sitä tarvitte mitään vilauttaa, tarvii vain puhua puhelimessa miehen kanssa.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mun mies kai on joka hemmetin kerta muna pystyssä kun saunotaan ja tulee hinkaamaan itseään minuun sitten
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei sitä tarvitte mitään vilauttaa, tarvii vain puhua puhelimessa miehen kanssa.:saint:
Noh, milläs asteella teidän suhde on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Outoa!! ? (Mun miehellä alkaa aina seistä kun vähänkin vilautan reittä, saatikka sitten koko vartaloa...) Kumpi sitten lienee parempi..
... voi kun ois meilläkin...