Siis ihan sairaita, ahdistavia unia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Joo, mä olen raskaana ja olen aina nähnyt painajaisia siinä tilassa. Nytkin on ollut näitä tällaisia missä mies pettää jne. mitkä siis itkettää ja ahdistaa mutta niistä kuitenkin selviää kun tietää että mistä johtuu..

Ei sen puoleen, ettenkö mä näistäkin selviäisi. "Edellisessä elämässä" näin ainoastaan painajaisia, toinen toistaan raaempia ja hurjempia.. Mutta en ole niitä nähnyt enää viimeisimpien vuosien aikana kuin silloin tällöin, eikä ne ole tällaisia!

Näin siis unta missä mun hampaat mätänivät suuhun, koko purukalusto oli melkein mustaa.

Ja toisessa unessa (mulle tuntematon) mies raiskattiin, ja uni oli vielä tosi "selkeä" kuin se olisi tapahtunut ihan siinä mun silmien edessä oikeasti ja mun teki mieli alkaa oksentamaan ja itkemään kun teki niin pahaa.. Mä en ole edes nähnyt koskaan mitään lähellekään vastaavaa edes mediassa tai mitään, miten mun aivot voi edes luoda tollasta kuvaa? Hyi helve.....

Mä oon nähny raskaana ollessa sairaita seksiunia paljon ja sitten joskus jos oon ahdistunut ja pelännyt esim. synnytystä niin kamalia painajaisia. En tiiä mistä johtuu noi unet, alitajunta on kyl jännä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä