Siis ihan ihme ukko!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh

Vieras
Töissä. Hehkutin täälläkin sitä kerran, kun se flirttaa ja selkeesti tekee itseään tykö. Ja etten aiemmin huomannutkaan koko tyyppiä.. Mutta että nyt huomaan ja oikein innolla odotan että taas törmätään ja hymyt ja katseet vaihtuu jne.

Ja mitäs sitten kävikään?

Sen jälkeen se hädin tuskin enää on edes tervehtiinyt kun tulee vastaan, ei puhu mulle enää mitään, ei katso edes päin, ihan kuin se välttelis mua. Suorastaan vaikuttaa siltä, että mä aiheutan siinä inhon väristyksiä.

Siis ihan täydellinen suunnan muutos. Ihan yhtäkkiä.

Ihan kumma ukko. En tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Jos hän huomas et sai sun huomion/kiinnostuksen niin oma kiinnostus lopahti.

Näin kai siinä tais käydä. Omituinen tapaus.

On mullakin kiinnostus joskus lopahtanut, mutta en mä nyt sentään jääkalikaksi ole sen jälkeen muuttunut. Tuo ei tosiaan enää puhu yhtään mitään mulle, mikä on vähän kummaa kun sentään ollaan samassa paikkaa töissä.

Jos tykkää vaan flirttailla ja pelstyi kun huomas että ootkin kiinnostunut...tai katsoo vaan että saako iskettyä eukkoja, saa itelleen siitä potkua itsetunnolle. Outoja tapauksia välillä nuo miehet:)

Koulukiusattu ja kostonhimoinen mies? Haluaa satuttaa mahdollisimman paljon. Saa vallantunnetta, jos joku nainen on myötämielinen hänelle, mutta hänpä muuttuu silloin kylmäksi ja jättää 'akan' yksikseen itkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja TaiSit:
se on käynyt täällä lukemassa sun vuodatuksen ja totes, että oot käsittänyt sen tarkoitusperät väärin, parempi siis vaan leikkiä tosi viileää...

No sehän vasta ois.. lapseton sinkkumies täällä.
Vaikka mistäs sitä koskaan tietää.
Ehkä parempi että en koskaan tutustunutkaan sen paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja huono päivä:
no voi juma, sil on käynny flaksi vkl ja mietti sitä vaan, siks ei sua huomannu lain.

Eikö flaksin käymisen jälkeen olla yleensä iloisia ja aurinkoisia kaikille?

Se on käynyt panemassa paljaaltaan jotakuta epäilyttävää ja arvelee saaneensa taudin. On huolissaan.

Yhteistyössä