Siis herraisä neuvolan tätillä tatuointi!selitys miksi tämä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mulle yks 5vee tokas reilu vuosi takaperin, että "Mun äiti sanoo että tollaset ihmiset on rikollisia"...Mulla siis kielikoru, madonnalävistys ja alhuulessa pallo :whistle:

Ahdasmielisiä piisaa... Mutta ne onkin lähinnä niitä "vanhempia vanhempia" :p

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Meidän neuvolaterkkaa sijaisti kerran nuori terkka, jolla oli kieliliävistys. Ja neuvolalääkärillä taas on punaiseksi värjätty tukka :o Näytti lesbolta, sanonpa vaan.

Jännä juttu että saa olla kieliläväri. Meillä (sairaalan poliklinikka) ei sallita mitään limakalvolävistyksiä. Korvikset saa olla kunhan on pieniä. Sormukset ym on myös kielletty.

Mun mielestä se on jännä juttu kun tutkimusten mukaan parantuneet lävistykset eivät ole infektioriski sen enempää kun korvakorutkaan. Onko teillä sitten kulmalävistykset,nännilävärit,otsaimplantit sallittu nehän ei oo limakalvoilla? Suurempi infektiopesäke on esim silmälasit joita näplätään jatkuvasti eikä desifinoida.

Suora lainaus shp:n ohjeesta: Mirkobien leviämisen ja esineiden takertumistapaturmien ehkäisemiseksi koruja ja lävistyksiä tulee välttää sairaalatyössä. Sormuksia, rannekelloja ja erilaisia pinssejä ei saa käyttää potilastyössä. Limakalvolävistyksiä ei saa käyttää tartuntavaaran vuoksi. Muiden lävistysten suhteen tulee noudattaa kohtuullisuutta.

Mistähän nämä tatuoitujen tarhatätien vastustajat tietävät kenellä on tatuointi? Yleensähän ne otetaan sellaiseen paikkaan jonka voi vaatteilla peittää. Kurkitteko kaula-aukoista sisään vai kuvitteletteko ihan oikeasti, että ihminen voi olla vain joko "normaali" tai rekkalesbo-punkkari-rikollinen? Jälkimmäistä tosin on varmaan turha ihmetellä, samat palstamammat täällä halkoo hiuksia päivittäin kun kadulla tuli vastaan lihava, väärinpukeutunut tai muuten vain silmää miellyttämätön henkilö. No, omat on hiuksenne.

Mä en tiedä mistä johtuu, mutta mä en o koskaan nähny tatuoinneissa mitään hienoo. joku täällä sanoi, että ne on rumanvärisiäkin ja mulla on kyllä siinä suhteessa sama mielipide, kun ihonväri on beige ja siihen päälle tulee hailakka musta niin lopputulos on likaisen värinen ja värilliset on myös jotenkin tunkkaisia.

Ja lävistykset kasvoissa on suorastaan iljettäviä, nenässä joku nappikoru ja räkää tarttuu siihen,KÄÄK YÖK!!

Yhteistyössä