siis hemmetti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen ehdottanut miehelle leffaa, ei jaksa. olen ehdottanut et pelataan jotain lautapeliä, ei huvita. olen ehdottanut et pelataan wiitä, ei huvita. olen ehdottanut et lähdetään käymään yhdellä, ei jaksa. olen ehdottanut et käydään jossain muualla, ei huvita eikä jaksa. sit se ilmoitti et lähtee käymään kaverillaan. sanoin, et mä sit pyydän meille jotain kavereita pelaileen ja istuun iltaa, mutta ei käy. vittu mä tuun hulluks, oikeesti. haistakoon paskan.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ei mene kovin vahvasti teilläkään

nokun pointti on se, et mie on niiiiin väsynyt raskaan työviikon jälkeen et ei jaksa mitään "ylimäärästä" (eli ilmeisesti mua?!) ja kuulema käy vaan nopeesti siellä kaverillaan eikä sit palatessaan halua et meillä on porukkaa kun menee nukkuun, mutta karu fakta on, et ton miehen kohta on valehtelematta minimissään 2tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ei mene kovin vahvasti teilläkään

nokun pointti on se, et mie on niiiiin väsynyt raskaan työviikon jälkeen et ei jaksa mitään "ylimäärästä" (eli ilmeisesti mua?!) ja kuulema käy vaan nopeesti siellä kaverillaan eikä sit palatessaan halua et meillä on porukkaa kun menee nukkuun, mutta karu fakta on, et ton miehen kohta on valehtelematta minimissään 2tuntia.

siis mies, en mie :D

Yhteistyössä