Siis että mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herne

Vieras
Onko tuolta Subwaylta tosiaan noin hankala tilata ruokaa..mies soitti ja kysy otanko jotain kun kuopioonkin viimein tullu..Mut nyt kun netistä katoin et mitä kaikkee pitäs valita/olla valitsematta niin meneepi aika hankalaksi.Mitähän sieltä kannattas maistaa, en oo nimittäin koskaan ees moisia maistanu..

Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:
Ei se loppujen lopuksi hankalaa ole :) Koita kalkkunasubia kauralesesämpylällä, kastikkeeksi hunajasinappi ja kasviksista jätät vain omat inhokkisi pois :)

Tai kalkkunasubi hunajakaura leivällä, paahdettuna, BBQ kastikkeella + tietty ne vihannekset mistä tykkää.

hunajakaura sämpylään vaikka kalkkuna subi, kastikkeeks majoneesia, juuston saa laittaa, ei paahdeta. Kaikilla kasviksilla, etikalla, öljyllä, oreganolla. ei mustapippuria. =)

teriyaki kana sillä parmesani sämpylällä kastikkeeksi oliiviöljyä ja mustapippuria mausteeksi.
vihanneksista kaikki muut paitsi ei jalopenoa ja juustoa..

mä rakastan noita subin patonkeja. Kun on pariin kertaan tilannut niin ei oo enää hankalaa. Mies inhoaa käydä tilaamassa kun se kokee sen kanssa vaikeeksi. Jos joutuu hakeen niin pitää mulle linjan auki ja mä sanon kaikki mitä sen pitää sanoa. Tai kyllä se osais toki itekin mut ei haluu ottaa "riskiä" että tulee väärin.

Muita ehdotuksia, kun ei itseä oikein kalkkuna nappaa..ja mielellään kylmästä patongista vois olla kyse, sillä sen verran matkan päästä mies ois tulossa et vaikka lämpimän ottas niin kylmän sais syödä..

Yhteistyössä