!!!!Siis en ymmärrä...jos on miehen kanssa viettämässä romanttista vkl, niin pitääkö....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
siitä päivittää jatkuvalla syötöllä facebookissa?????????????? nää on taas näitä asioita joita ei pysty käsittämään, mut siis jos itse olisin reissussa miehen kanssa kahiste, niin en TODELLAKAAN päivittäisi facebookkia kokoajan; millanen hotelli, mitä syömistä ja juomista missäkin ravintolassa ja mitä sitten illalla. Ymmärrän jos huomenna vaikka päivittää et millasta oli, mut et känny kuumana näpyttää kokoajan livetapahtumaa niin.... Argh, en tajuu...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Apua, ihmiset on erilaisia :O Joillekin internet on oikeasti iso osa elämää ja varsinkin sosiaalista elämää. Ja jostain syystä tätä on toisten hirveän vaikeaa ymmärtää. Tiedän parin, joka päivitti koko ajan häät nettiin ja sitä oli tosi kiva kaukaisempiekin ystävien seurata.

Mä en ymmärrä tota että miks pitää kauhistella toisten fb-päivityksiä. Oon varmaan outo kun ei mua ärsytä juuri mitkään päivitykset, musta ne on vaan kivoja :)

Toisille on elämäntapa ärsyyntyä kaikesta mitä muut tekee vaikka se ei vaikuttaisi heihin itseensä ollenkaan.

Tänään ratikassa, joku nainen ärsyyntyi siitä kun joku "toi itseään joka paikassa esille" kun keskusteli harrastuksesta kaverin kanssa sen verran kovaan ääneen, että moni sen kuuli.

Muakin ärsyttää ap:n tavoin tollaiset. Toisaalta aion itsekin viljellä vaikka sun mitä päivityksiä jatkuvalla syötyöllä, kunhan saan elämäni tästä kuntoon :)

[QUOTE="outoa";26436567]En minäkään ymmärrä, miksi pitää kaikkia elämän käänteitä kertoa facebookissa. Luulevatko ihmiset, että muita oikeasti kiinnostaa?[/QUOTE]

Mua ainakin kiinnostaa. Jos toisten asiat ei kiinnostaa niin voi painua vaikka vittuun koko Facebookista :)

Yritän vaan mielessä ajatella tilanteen; syömässä kahdestaan ja toinen näprää kännykkää kokoajan ym... Ainakin itseä ärsyttäis suunnattomasti jos mies kokoajan facettas. Ehtiihän sitä myöhemminkin ilmottaa kaikille facebook-ystäville mitä on tehnyt...

[QUOTE="elli";26436597]Yritän vaan mielessä ajatella tilanteen; syömässä kahdestaan ja toinen näprää kännykkää kokoajan ym... Ainakin itseä ärsyttäis suunnattomasti jos mies kokoajan facettas. Ehtiihän sitä myöhemminkin ilmottaa kaikille facebook-ystäville mitä on tehnyt...[/QUOTE]

Siinä menee ehkä puol minuuttia kun kirjottaa sillä aikaa kun mies on vessassa, että täällä ollaan hyvää ruokaa syömässä

[QUOTE="elli";26436683]Mut eiks se ole jo riippuvuutta jos ei sen aikaa voi olla kirjottamatta? Mitä ihmettä ihmiset teki ennen kuin facebookkia/puhelinta oli olemassakaan??????????????????[/QUOTE]

Mielestäni on. Ehkä vain odottivat sitä miestä sieltä vessasta. Nyt pitää näprätä koko ajan jotain ja olla yhteydessä ihmisiin.

Yhteistyössä