Siis eikö tuota miestä saa koskaan tajuamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nökö

Vieras
Mulle on tässä lasten myötä kertynyt tuohon vatsalle vararengas, jota inhoan yli kaiken. Oikeasti, siis todellakin inhoan sitä vararengasta ja itseäni, etten ole mitään tehnyt sen hävittämiseksi.

Mies taas tuntuu olevan siihen vararenkaaseen ylettömän ihastunut. Mä olen sille lukemattomia, satoja, tuhansia kertoja sanonut, ettei sitä saa puristella. Olen sanonut hyvällä, pahalla, itkien, suuttuen.. eikä se vaan tajua. Äsken taas ohikulkiessaan kävi siitä kiinni ja puristi. Aivan niin kuin ärsyttääkseen. Ja minähän pimahdin, kun aivan hetki aikaisemmin olin siitä sanonut.

Siis millä helvatalla mä saan tuon miehen tajuamaan, että mua oikeasti inhottaa ja ällöttää, kun se puristaa mun vararengasta??

Pitääkö mun alkaa silitellä sen orastavaa kaljua joka kerta kun kuljen sen ohi??

(Joo, ei ole maailman suurin ongelma, mutta mua ottaa ihan satasella päähän, kun toinen ei ymmärrä selvää suomenkieltä!!)

Mut hei, jos se ajattelee että vararengas on sun itsetunnolle heikko kohta ja haluaa vaan viestittää miten tykkää susta vararenkaineen päivineen =) Miehet nyt ei vaan välttämättä ymmärrä että toisinaan nainen voi tarkoittaa mitä sanoo :kieh:

No niin se tuo mieskin väittää, että hän ihan vaan hyvällä.. Ja siis toki olen onnellinen miehestäni, hän sentään puhuu ja pussaa ja kaikkea. Mutta jostain syystä toi vararengas on mulle hirmuisen arka paikka ja mä en saa miestä sitä ymmärtämään.

Pienet on mun murheet :)

Yhteistyössä