siis eikä, lapset tempas :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies lähti töihin ja isompi pojista alkoi kyseleen et mihin sä isi meet? mies sano menevänsä töihin. isompi pojista kysy vaan hivenen järkyttyneellä äänellä et meetkö sä isi töihin ilman meitä? ja mies totesi et äitihän lupasi teille vapaapäivän ja lähtee töihin. isompi pojista palaa lastenhuoneeseen ja kuiskuttelevat siellä keskenään. käyn lastenhuoneen ovella sanomassa et voisivat vielä hetken koittaa nukkua vapaapäivänä. pienempi toteaa samantien oikein surkealla äänellä itku kurkussa et äiti, mä tahdon mennä päiväkotiin.

siis TÄH! ikinä ennen KUMPIKAAN noista kahdesta noin kovasti hinkunut vapaapäivälle vaan jääneet riemusta kiljuen vapaapäivälle äidin kanssa.

kysyin muuten viedessä pienemmältä et miks ennemmin hoitoon kun vapaapäivälle. vastaus: mä tahdon leikkiin :whistle:

Mä en tajunnut.....
Äiti lupasi vapaapäivän ja lähtee töihin. Isikin menee töihin. Eli kuka on viettämässä sitä vapaapäivää?
Ja toinen: "siis TÄH! ikinä ennen KUMPIKAAN noista kahdesta noin kovasti hinkunut vapaapäivälle vaan jääneet riemusta kiljuen vapaapäivälle äidin kanssa"
Eihän tuossa sun tekstissäs oo päätä ei häntää!

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
isähän se sinne töihin lähti ja äiti olis jääny lasten kanssa kotiin ja korjasin tonne jo et hinkunu HOITOON vaan jääny riemusta vinkuen vapaapäivälle!

Nyt veit sitten lapset hoitoon ja tulit palstailemaan? Kun lapset niin pyysivät?

Lapsetko teillä saa päättää, mennäänkö hoitoon vai jäädäänkö kotiin silloin, kun vanhemmalla on vapaapäivä? Onneksi meillä on ainakin toistaiseksi päätösvalta aikuisilla.

eiköhän meilläkin se päätäntävalta ole aikuisilla. ja toisekseen. olkoon sitten huomenna vapaalla jos mieluummin huomisen ovat. pääsenpä itse hoitamaan rästitöitä. huomenna taas lähdetään koko perhe pois kotoa viikonlopunviettoon. ja olipa näemmä tänään jotain tavallisesta poikkeavaa hoidossa josta ei vaan ollut minulle asti kulkenut tieto.