Siis EI voi olla totta O.O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minusta jouluvaloja, tai ehkä oikeammin talvivaloja vois jo alkaa käyttämään. Iltaisin on jo ihan pirun pimeää, muttei haluais kattolamppujakaan pitää päällä. Tulee tunnelmallisempaakin noilla jalopiuhoilla.

[QUOTE="...";24852825]Kyllä minusta jouluvaloja, tai ehkä oikeammin talvivaloja vois jo alkaa käyttämään. Iltaisin on jo ihan pirun pimeää, muttei haluais kattolamppujakaan pitää päällä. Tulee tunnelmallisempaakin noilla jalopiuhoilla.[/QUOTE]

Jalo :D Eli siis valopiuhoilla

[QUOTE="...";24852825]Kyllä minusta jouluvaloja, tai ehkä oikeammin talvivaloja vois jo alkaa käyttämään. Iltaisin on jo ihan pirun pimeää, muttei haluais kattolamppujakaan pitää päällä. Tulee tunnelmallisempaakin noilla jalopiuhoilla.[/QUOTE]

Joo tää on jokasyksyinen väittelyn aihe. Musta taas ei ;)

Mä kanssa tykkään tuosta talvivalo- ajatuksesta :xmas:

Mun mielestä voi hyvin pistää vaikka pihavalot tuomaan valoa syksyn pimeyteen, mutta joulukoristeista tulee lähinnä mieleen, että huushollissa asuu joku lapsellisen malttamaton tyyppi, jolla ei riitä itsekuri edes adventtiin asti vaan meininki on heti-mulle-kaikki-tänne-nyt koska mä HALUUUUUUN!!!!

Meillä on ollut jo pitkään kaikki mahdolliset PIMEÄN VUODENAJAN TUNNELMAVALOT viritettyinä sekä sisälle että ulos.

On mukava tulla kotiin, kun kuisti ja takapihan terassi on kauniisti valaistu.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Miten erottaa, onko kyseessä jouluvalot vai jotkut muut valot? Ok, kyntteliköt, tähdet ja selkeästi jouluteemaiset ei ihan vielä ehkä kuulu kuvioihin, mutta eikö sitä saa syyspimeään jo turvallisuus- ja viihtyvyyssyistä viritellä valoja? Esim. perhos-ledit kukkapenkissä ei minusta ole jouluiset -mutta manaileeko naapuri, että "nyt se jo laittoi jouluvaloja!"?

Vai kuuluuko se suomalaiseen mentaliteettiin, että syksyn pimeä kurja sateinen aika pitää kärvistellä ilman mitään tunnelmaa luovaa valaistusta ja vasta jouluna saa hieman juhlistaa?

• Tykkää
Reactions: Pinki

Yhteistyössä