Siis ei toi nuku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikällä hermo menemässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikällä hermo menemässä

Vieras
Menee kohta jo hermo. Oon koittanu viimeiset kaksi tuntia saada tuota lasta nukkumaan. Mutta ei vaan nuku. On ihan väsynyt ja sammahtanutkin jo monta kertaa, mut aina jostakin löytyy vielä virtaa ja pitää nousta kontilleen tai pinnoja vasten. Oon laittanu takas sänkyyn ja peitellyt, koitin jo laulaa (yleensä nukahtaa lauluun), on annettu lisää maitoa (ei ole nälkäinen siis) ja koitin pitää kättä päällä, istua vieressä ja vaikka mitä, mitä vain keksin. Mutta ei.

Tuolla se on taas kontillaan tuijottelee pinnojen välistä. Ei itke, mutta kitisee aina välillä väsyneesti. En varmana nosta enää ylös, on oikeasti tosi väsynyt, mutta

MIKSI EI VOI NUKKUA?

Meillä tänää eka kertaa tunnin kökkimien jälkeen nukahti itse. Kävin laittaan vaan uudelleen sänkyyn. Sit käytin sylissä ku luulin, et kakka tullu ja kun laskin takas ei se sieltä enää noussutkaan:) Olen siis voiton puolella..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kuumetta? onko kankannut koska viimeksi? masu vaivaa. koitapa ottaa teidän viereen nukkumaan ja kun nukahtaa siirrät omaan sänkyyn...
No johan oli fiksu neuvo! Me on ainakin just pidetty unikoulua ja opetettu nukkumaan omaan sänkyyn ja jos meille noin neuvoisit niin punaista näkisin!! Vihdoinkin kun koko perhe nukkuu ja minäkin saan nukkua ilman että kättä jalkaa sinkoilee päälle pitkin yötä! Vasta nyt tajusin miten väsynyt oikeasti olen ollutkaan noilla katkonaisilla yöunilla ja miten ihanalta elämä tuntuukaan kun on saanut nukkua! Ap.lle sanoisin että sinnikkyyttä vaan,jos alkaa itkeä niin tassua lempeästi päälle.ei seurustella.ei oteta pois sängystä - meillä tuotti tulosta vajaassa kahdessa viikossa ja kyllä kannatti!

Meillä tepsii se kun leikin nukkuvaa.

Tuoli pinnasängyn viereen ja jos lapsi ei kerran itke ja tarvi lohdutusta, niin menee mukavaan asentoon siihen tuoliin ja nukahda, hengittele rauhassa syvään, niin että lapsi kuulee kun hengittelet.

Tämä saa meidän neidin nukahtamaan.

kuumetta? onko kankannut koska viimeksi? masu vaivaa. koitapa ottaa teidän viereen nukkumaan ja kun nukahtaa siirrät omaan sänkyyn...

Terve, kakkasi juuri ennen nukkumaan"menoa".
Otin pois, istuskelee nyt sitterissä sitten sen aikaa, että menen itse kohta. Otan viereen, siihen sen nukahtaa. Oli pakko ottaa, kun kävi jotain ja toista sattui.

En nyt tiiä, mikä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Meillä tepsii se kun leikin nukkuvaa.

Tuoli pinnasängyn viereen ja jos lapsi ei kerran itke ja tarvi lohdutusta, niin menee mukavaan asentoon siihen tuoliin ja nukahda, hengittele rauhassa syvään, niin että lapsi kuulee kun hengittelet.

Tämä saa meidän neidin nukahtamaan.

Koitettu, toimii meilläkin yleensä, mut ei nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja iloinen äippä:
No johan oli fiksu neuvo! Me on ainakin just pidetty unikoulua ja opetettu nukkumaan omaan sänkyyn ja jos meille noin neuvoisit niin punaista näkisin!! Vihdoinkin kun koko perhe nukkuu ja minäkin saan nukkua ilman että kättä jalkaa sinkoilee päälle pitkin yötä! Vasta nyt tajusin miten väsynyt oikeasti olen ollutkaan noilla katkonaisilla yöunilla ja miten ihanalta elämä tuntuukaan kun on saanut nukkua! Ap.lle sanoisin että sinnikkyyttä vaan,jos alkaa itkeä niin tassua lempeästi päälle.ei seurustella.ei oteta pois sängystä - meillä tuotti tulosta vajaassa kahdessa viikossa ja kyllä kannatti!

sori vaan nyt kauheasti, mutta ei ollut mistään unikoulusta kyse. meillä poika 4v ja otin silloin pienenävälillä meidän viereen ja nukahti siihen ja siirsin omaan sänkyyn. nyt ei ole enään pariin vuoteen tarvinut tehdä. ja koskaan ei unikoulua olla käyty. ei tarvitse niin herkästi vetää herne-maissi-paprika pussia nenään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Hytkytä tai jää itse nukkumaan samaan huoneeseen. Onko joka ilta tälläistä?

Nyt ollu viikon-kahden tämä nukkumaan meno mitä sattuu. Ehkä pari kertaa vahingossa nukahtanu helposti, mutta suurimman osan illoista nukahtaa just tälleen yhdentoista maissa ja yleensä hirveellä vastaanpanemisella. Siis selkeästi väsyttää, mutta en saa nukkumaan. Ehkä tämä on meillä molemmilla nyt vähän hakusessa, kun tähän asti on joko nukahtanut itsestään sänkyyn, kun on vaan laskenut sinne tai sitten niin, että mä laulan ja pidän kättä päällä hetken ja sinne jää.

Mutta nyt ensin alkoi niin, että kun tajus, et nukkumaan mennään, itku tuli. Itki kuitenkin vain hetken ja sit nukahti. Pari iltaa sitä ja sitten ei mennä nukkumaan ei millään. Eilen nukahti hyvin, mutta heräs tunnin perästä ja sit en saanu nukkumaan enää millään.

Alkuperäinen kirjoittaja iloinen äippä:

sori vaan nyt kauheasti, mutta ei ollut mistään unikoulusta kyse. meillä poika 4v ja otin silloin pienenävälillä meidän viereen ja nukahti siihen ja siirsin omaan sänkyyn. nyt ei ole enään pariin vuoteen tarvinut tehdä. ja koskaan ei unikoulua olla käyty. ei tarvitse niin herkästi vetää herne-maissi-paprika pussia nenään... :/

No mä olen kyllä nyt parina iltana tätä tehny, kun en ole muuten saanu. :ashamed: Nukkuvana sänkyynsä ja siellä nukkuu aamuun.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Viereen nukkumaan?? Siinäpä sitten saa ottaa joka ilta :o

Ei meillä ainakaan saanut jos joskus vieressä nukkui =)

Mut joo, mä lähden nyt kanssa koisimaan. Tiedän kyllä että nukahtaa viereen, mutta anteeksi nyt vain teille parille, kun tuli tarve, että piti poistua tuosta tilanteesta hetkeksi. =) Teen sen kyllä toistekin, vaikkei teille sopisikaan. Katsokaas, kun mun mielestä on parempi poistua siitä, kuin menettää se hermo. ;)

Mutta öitä kaikille ja kiitos asiallisille.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Viereen nukkumaan?? Siinäpä sitten saa ottaa joka ilta :o

Ja mitä pahaa siinä sitten on jos lapsi nukkuu vieressä??

Yhteistyössä