Siis ei kai mulla vaan oo korvatulehdus?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Eilen särki päätä epämääräisesti toiselta puolelta, tänään se särky on paikallistunut korvaan. Samalla tuntuu ikään kuin olisi korva lukossa tai jotenkin silleen painetta.

Mitä tää nyt on? Minkäänlaista yskää, nuhaa tai kuumetta ei ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei ollut mullakaan kuumetta, nuhaa tai yskää kun viimeksi tulehdus iski. Oli vaan korvat tukossa ja särki ja pisti ja ja ja...

Eikä!

Mä en taho mitään tautia nyt, kun lauantaina olis menoo. Eikä mua huvita mennä lääkäriin, ja tuskin saisinkaan tälle päivälle aikaa. Enhän mä kuole (tai ainakaan ei tärykalvo puhkea) jos odottelen huomiseen?

ukolla oli eilen aamulla töihin lähtiissä tuntunu korva kipeeltä...vilkaistessa peiliin oli huomannu et naama turvonnu.
Illalla oli jo kumpiki korva kipeen tuntosia ja koko yön vaa turpos naama.
sikotauti =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko uinut? Voi olla korvakäytävän tulehdus, paranee tipoilla(vaatii reseptin)

En! Mä en kovin helposti luonnonvesissä ui ja uimahalli on kesän kiinni.

Mutta siis siinäkin tapauksessa tarttis mennä lääkäriin... Just vilasin netistä niin sekin on kiinni tarttis lähtee pirun pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ukolla oli eilen aamulla töihin lähtiissä tuntunu korva kipeeltä...vilkaistessa peiliin oli huomannu et naama turvonnu.
sikotauti =(

Elä hemmetissä tollasilla säikyttele...

Just sattu sopivasti...ku mä täällä sitä sureskelen

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
sikotauti =(

Elä hemmetissä tollasilla säikyttele...

Just sattu sopivasti...ku mä täällä sitä sureskelen

Paranemisia sinnepäin, siinä on kyllä tauti jota mä en halua (olis ne juhlat lauantaina). :hug: Mut ei mulla ainakaan mitään turvotuksia tullu ja kuitenkin kohta jo kaks päivää särkeny.

Yhteistyössä