siis ei helv.. mikä tiukkapipoinen natsiämmä oli kahviossa!!!! voiko tuollaisia ihmisiä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höh";25581942]Nyt on vaikeuksia tulkita sanomaasi.. enkä pidä tuosta kirjoittamastasi käsitteestä muutenkaan. Tekeekö se kirjoittajalle jotenkin vapauttavan ja ylevän olon kun "kukaan ei ainakaan pidä minua valkoisena roskasakkina jos haukun muita sellaiseksi"?
Ja alkuperäisestä tilanteesta sanoisin, että jos minua kyylättäisiin kuin ap:tä niin nimenomaan haluaisin heittää bensaa liekkeihin ja tekeytyä sellaiseksi stereotypiaksi, joka kyseisellä kukkahattutädillä varmasti oli mielessä.[/QUOTE]
No perusterve ja käytöstavat omaava ihminen ei ryhdy ihan jokaisesta provosoinnista naurettavaksi. Sitä kutsutaan itsehillinnäksi. Mutta ole sinä juuri niin teini kun haluat.

Mä olisin todennäköisesti ärsyttänyt sitä naikkosta vähän vielä lisää :p Sanonut vaikka just jotain, että ootellaan iskää Alkosta ja miten kätevää kun se on tossa vieressä. (Muistaakseni sinäkin olet Mikkelistä?)

Alkuperäinen kirjoittaja Mli minäkin;25581997:
Mä olisin todennäköisesti ärsyttänyt sitä naikkosta vähän vielä lisää :p Sanonut vaikka just jotain, että ootellaan iskää Alkosta ja miten kätevää kun se on tossa vieressä. (Muistaakseni sinäkin olet Mikkelistä?)

jep, Mikkelistähän mie . olisi varmaan pitänyt sanoa .. " mies vie vanhoja pulloja pois ja hakee alkosta lisää tyhjennättäviä"... mitenhän olisi tädin naama venähtänyt ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25582022:
jep, Mikkelistähän mie . olisi varmaan pitänyt sanoa .. " mies vie vanhoja pulloja pois ja hakee alkosta lisää tyhjennättäviä"... mitenhän olisi tädin naama venähtänyt ? :D

Joo. Ja että saattaa vielä vähän joutua odottelemaan kun noi tupakitkin myydään nykyisin vain tuosta Infosta, että toivottavasti ei tuu iso jono.

[QUOTE="vieras";25581975]No perusterve ja käytöstavat omaava ihminen ei ryhdy ihan jokaisesta provosoinnista naurettavaksi. Sitä kutsutaan itsehillinnäksi. Mutta ole sinä juuri niin teini kun haluat.[/QUOTE]

Samaa mieltä, en mäkään mitään juoppoa rupeais esittämään, ei se mitään vittuilua ole. Mä olisin vaan kieltäytynyt kertomasta mitä teen siellä ;)

[QUOTE="höh";25581942]Nyt on vaikeuksia tulkita sanomaasi.. enkä pidä tuosta kirjoittamastasi käsitteestä muutenkaan. Tekeekö se kirjoittajalle jotenkin vapauttavan ja ylevän olon kun "kukaan ei ainakaan pidä minua valkoisena roskasakkina jos haukun muita sellaiseksi"?
Ja alkuperäisestä tilanteesta sanoisin, että jos minua kyylättäisiin kuin ap:tä niin nimenomaan haluaisin heittää bensaa liekkeihin ja tekeytyä sellaiseksi stereotypiaksi, joka kyseisellä kukkahattutädillä varmasti oli mielessä.[/QUOTE]

Peesi. Mä tunnen ihan hirveää myötähäpeää, kun suomalainen - tai ylipäätään kukaan - puhuu muka-tietäväisenä white trashistä.
Menee samaan luokkaan kuin suomalaiset "gangsta"-lökäpöksyt. *shudder*

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25582022:

Toivottavasti et tuosta miun kommentista ottanu ittees, miun hullua huumoria taas :D Oisit tätsälle sanonut että venaa sen hetken kun mies tulee Alkosta, kyllä siitä hänellekkin hömpsyt irtoaa :xmas:

[QUOTE="vieras";25582109]Ihan oikeassahan se rouva oli, kahvila on vain asiakkaille. Ja mistä tiedätte, ettei hän ollut esim omistaja tai myyjä, joka oli vapaalla.[/QUOTE]

Onko sulla pulmaa luetun ymmärtämisen kanssa? Ap odotti miestään, joka tuli hetken kuluttua ostamaan ne paakkelsit perheelleen!
Missä lakipykälässä sanotaan, että kahvilan pöytään saa istua vasta kun on tarjotin notkollaan herkuista? Yleensä ihmiset ensin varaa ne paikat, vie ylimääräiset kantamukset pois jne ja sitten tiskille.

Alkuperäinen kirjoittaja Mli minäkin;25582123:
Onko sulla pulmaa luetun ymmärtämisen kanssa? Ap odotti miestään, joka tuli hetken kuluttua ostamaan ne paakkelsit perheelleen!
Missä lakipykälässä sanotaan, että kahvilan pöytään saa istua vasta kun on tarjotin notkollaan herkuista? Yleensä ihmiset ensin varaa ne paikat, vie ylimääräiset kantamukset pois jne ja sitten tiskille.

Jaa niin joo, en huomannut, että ap oli noin sanonut myyjälle, ennenkuin istui pöytään ja vei lapsensa leikkipaikalle. Vai lukiko se siinä kyltissä, mikä oli apn kaulassa?

[QUOTE="vieras";25582109]Ihan oikeassahan se rouva oli, kahvila on vain asiakkaille. Ja mistä tiedätte, ettei hän ollut esim omistaja tai myyjä, joka oli vapaalla.[/QUOTE]

Ketä myyjää oikeesti kiinnostaa vapaapäivänään alkaa nillittää ihmisille moisesta asiasta?! Tai sitten on kyllä jonkunlaisia ongelmia ko. henkilöllä...

[QUOTE="höh";25581942]Nyt on vaikeuksia tulkita sanomaasi.. enkä pidä tuosta kirjoittamastasi käsitteestä muutenkaan. Tekeekö se kirjoittajalle jotenkin vapauttavan ja ylevän olon kun "kukaan ei ainakaan pidä minua valkoisena roskasakkina jos haukun muita sellaiseksi"?[/QUOTE]
Ja siis white trash -muija olisi ollut tädin tulkinta, ei minun. Tarkoitin sitä, että kun provosoituu, niin täyttää tädin odotukset ja näin käy useimmiten tietyn tyyppisille ihmisille (en sano silti itse, että white trashille :xmas:).

[QUOTE="vieras";25582154]Ketä myyjää oikeesti kiinnostaa vapaapäivänään alkaa nillittää ihmisille moisesta asiasta?! Tai sitten on kyllä jonkunlaisia ongelmia ko. henkilöllä...[/QUOTE]

Mikä ongelma siinä on, että huomauttaa kahvilan olevan vain maksaville asiakkaille?

[QUOTE="Marie";25582308]ööh.. jonkun mielestä ap:n olisi siis pitänyt kipeän jalan & leikkimään hinkuvan lapsen kanssa seistä siinä kahvilan ovella miehensä tuloon asti?! :O[/QUOTE]

Ööh.. No ei. Mutta jonkun mielestä ei ole kamala rikos kertoa, että kahvila on maksaville asiakkaille, ei yleinen oleskelupaikka. Vaikka kohde sitten odottelisikin sitä kahvikuppia.

[QUOTE="vieras";25582251]Ja me tiedämme, ettei rouva ollut esim omistaja tai myyjä vapaalla?[/QUOTE]

Mikäli oli, niin statuksensa olisi voinut tehdä tiettäväksi. Ja jos vapaa-ajalla puuttuu työpaikan asioihin, niin omistautunut työntekijä tai kahvilan omistaja varmaan osaa tehdä sen hyvän asiakaspalvelun hengessä.
Paitsi tietysti, jos on ihan tavoitekin päästä eroon maksavista asiakkaista. Tai ainakin niistä, jotka aikovat ostaa ja maksaa, vaikka ensin syystä tai toisesta venyttävät asiointiaan viisi minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mli minäkin;25582146:
Ärsyttävämpää olis seistä tarjottimen kanssa ja huomata, ettei mahdu mihinkään istumaan.

Nii-in, sillä aikaa kun joku varailee itselleen penkkejä kassajonossa seisoskelun ajaksi niin joku jonossa aikaisemmin ollut olisi ehtinyt jo syödä ja juoda niillä varatuilla penkeillä.

Yhteistyössä