siis ei helv.. mikä tiukkapipoinen natsiämmä oli kahviossa!!!! voiko tuollaisia ihmisiä olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
menimme kauppaan koko perhe ja tarkoitus oli käydä kahvilla. mies lähti viemään pulloja, itse menin jo tytön kanssa kahvioon siihen leikkipaikan vieressä olevaan pöytään. laskin tytön touhuamaan ja aloin odottaa miestä, jolla siis tänään sattui olemaan meidän perheen rahat.. ihmettelin, kun joku vanhempi naishenkilö tuijottaa niin pahasti ja hetken mulkoilun jälkeen tämä ihminen päättikin sitten tulla purkamaan sydäntään " ei tänne kuule noin vain istumaan tulla ja tuoda lasta leikkimään ostamatta mitään ja blaa blaa blaa".
olin kyllä :O :mad: siinä vaiheessa ja vähältä piti, ettei suustani päässyt jotain tyyliin " huolehdi akka vaan omista asioistasi". lopulta sain sanottua, että mies tulee pian & ostaa meille evästä, että en minä siinä huvikseni istu. tämän jälkeen nainen palasi pöytäänsä, mutta kuikki lehtensä takaa kuin mikäkin sekundavakooja.. hitto, että teki mieli pärisyttää kieltä kun mies tuli & jysäytti tarjottimen pöytään :laugh:

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Hmm.. tää on ihan kuin savannan eilinen aloitus, kun kaupan myyjä huomautti kahvikupista.. ;) "Minäkö muka tehnyt väärin? Hoo Vee, mulle ei huomautella! Asiakas on aina oikeassa!"

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25581637:
No vähän eri asia myyjän tulla ilmoittamaan kun asiakkaan tulla epäasiallisesti natkottamaan, mun mielestä.

Ai anteeksi, mä luin huonosti ja luulin että on kahvionmyyjä! No joo, aika niuho muija!

Mua olis varmasti ottanut niin paljon päähän, että olisin istunut viereiseen pöytään ja esitellyt arvon tätsykälle, että katoppa nyt, ostimme tällaisen ja tällaisen ja.. Että onko nyt parempi?

myyjä olisi toki saanut tulla sanomaan, sen olisin ymmärtänyt. mutta tämä tätikkä oli tosiaan asiakas, enkä ehtinyt istua varmaan kuin 5 min.. olen näkyvästi raskaana & onnun kipuilevan iskiashermon takia, ei osannut rouva ajatella että ehkä huilaan ennen tiskille menoa TAI tosiaan odotan jotakuta :kieh:

Mua olis varmasti ottanut niin paljon päähän, että olisin istunut viereiseen pöytään ja esitellyt arvon tätsykälle, että katoppa nyt, ostimme tällaisen ja tällaisen ja.. Että onko nyt parempi?

teki mieli kyllä huutaa että "katso! viineri! ja muki, jossa peräti on teetä sisällä! näkyykö?! "

• Tykkää
Reactions: Debra ja Draumsyn
Mun aina tekee mieli ärsyttää lisää tuollaisia kyyliä! Vaikka että " mies meni ostamaan pari pulloa kossua ja mulle tupakkaa. Kyllä se pian tulee kun on ensin käynyt paskalla" tai jotain muuta yhtä tyylikästä. Samalla tavalla tyylikäs "vedä v*ttu päähäs ja pakene vuorille", on myös ihan riittävä vastaus.

[QUOTE="minttu";25581761]Mun aina tekee mieli ärsyttää lisää tuollaisia kyyliä! Vaikka että " mies meni ostamaan pari pulloa kossua ja mulle tupakkaa. Kyllä se pian tulee kun on ensin käynyt paskalla" tai jotain muuta yhtä tyylikästä. Samalla tavalla tyylikäs "vedä v*ttu päähäs ja pakene vuorille", on myös ihan riittävä vastaus.[/QUOTE]
Tasokasta. Sehän olisi kukkahattukyylälle ihan napakymppi. Vaikka ei ihan kohdalle osukaan valitus, niin paljastaa white trash -muija silti karvansa.

nyt ei voinut olla kyse edes siitä, että olisin ollut jotenkin "epämääräisen" tai "epäilyttävän näköinen"... näytin nimittäin erittäin tylsältä & tavalliselta fleecetakissa, talvicrocseissa & Henkkamaukan perseestä löpöttävissä mammafarkuissa, meikkiäkään en ollut jaksanut naamaan sutia

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25581703:
teki mieli kyllä huutaa että "katso! viineri! ja muki, jossa peräti on teetä sisällä! näkyykö?! "

:laugh: Oisit vaan huutanu ja vaikka vielä pärisyttäny :D Ei hitto, kaikenlaisia sitä oikeesti onkin...

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25581787:
nyt ei voinut olla kyse edes siitä, että olisin ollut jotenkin "epämääräisen" tai "epäilyttävän näköinen"... näytin nimittäin erittäin tylsältä & tavalliselta fleecetakissa, talvicrocseissa & Henkkamaukan perseestä löpöttävissä mammafarkuissa, meikkiäkään en ollut jaksanut naamaan sutia

Hitto kun en käy paikallisessa ikinä kahvilla.. Mutta jos käyn niin muistan tulla huutamaan naama norsunketulla että mene pois sinä ruma ihminen, tai osta elämä, Prisman puolella niitä myydään, mene sinne lapsinesi :xmas:

[QUOTE="vieras";25581783]Tasokasta. Sehän olisi kukkahattukyylälle ihan napakymppi. Vaikka ei ihan kohdalle osukaan valitus, niin paljastaa white trash -muija silti karvansa.[/QUOTE]

Nyt on vaikeuksia tulkita sanomaasi.. enkä pidä tuosta kirjoittamastasi käsitteestä muutenkaan. Tekeekö se kirjoittajalle jotenkin vapauttavan ja ylevän olon kun "kukaan ei ainakaan pidä minua valkoisena roskasakkina jos haukun muita sellaiseksi"?
Ja alkuperäisestä tilanteesta sanoisin, että jos minua kyylättäisiin kuin ap:tä niin nimenomaan haluaisin heittää bensaa liekkeihin ja tekeytyä sellaiseksi stereotypiaksi, joka kyseisellä kukkahattutädillä varmasti oli mielessä.

Yhteistyössä