Siis apua tuota claudiaa!

  • Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti
en tajuu
[QUOTE="vieras";28973724]Oli miten oli, mut mitä väliä? Joku känniörvellys, eikö niitä ole sattunu aika monelle. Enkä sano että kaikille. Kuitenkaan ole tappanut ketään. Mutta Claudia nyt oikein nauttii kun saa tuota juttua jauhaa. Onko se kateellinen jotenkin kenties? Taitaa olla ihan perusluonteeltaan ilkeä ja inhottava.[/QUOTE]

ai mitä väliä jos joku puhuu paskaa päin naamaa ja hakkaa puukkoa selkään? Kyllä mulle ainakin tommoset asiat vähän merkitsee... Menoa varmaan itelläkin hermo.
 
"vieras"
ai mitä väliä jos joku puhuu paskaa päin naamaa ja hakkaa puukkoa selkään? Kyllä mulle ainakin tommoset asiat vähän merkitsee... Menoa varmaan itelläkin hermo.
Ei vaan tarkotin että mitä väliä sillä joskus tapahtuneella kännimokailulla nyt enää on. Se on tapahtunut ja sillä selvä. Claudia on ihan uskomattoman itsekeskeinen, minä minä minä ja minun jutut... ja TURPA KIINNI kun MINÄ puhun :)
 
aateleppaomallekohdalle
Susannahan pelaa vaan tätä peliä niinkuin kuuluukin nimeämisillä ja tähän claudia vastaa vetämällä henk.koht asioita esiin.Tässähän claudia jo todistaa ettei ole luotettava,onkait se seiskalle voinu vuotaa juttuja jos on kerran pokkaa laukoa tollasia tv kameroiden edessäkin.Mahtava "ystävä" joka suututtuaan vetää vyön alle koko rahan edestä.Hyi helkkari.
 
en tajuu
[QUOTE="vieras";28974026]Ei vaan tarkotin että mitä väliä sillä joskus tapahtuneella kännimokailulla nyt enää on. Se on tapahtunut ja sillä selvä. Claudia on ihan uskomattoman itsekeskeinen, minä minä minä ja minun jutut... ja TURPA KIINNI kun MINÄ puhun :)[/QUOTE]

No jos sillä ei ole väliä niin miksi sussu ei sanonut että 'so what' vaan alkoi väittämään ihan muuta, olleensa ajokunnossa ja että 'sunnevalla muuten on hieno auto' ym. paskaa... Käsitin että claudialla mennyt hermo juonitteluun ja siihen että sussu on väittänyt lehdille naisten olevan ystäviä vaikka yhteinen ilta on ollut susannan sammumis-episodi. Claudia on vähän hankalan oloinen mutta mun mielestä pienempi paha noista kahdesta.. Eikös tää umpikieroilija Susanna soitellut seiskaankin tästä hjallis-illasta joka hjalliksen mukaan oli karmea koska Susanna veti kännit ja sammui. Ymmärrän ettei kukaan halua nimeään yhdistettävän ko. rouvaan.
 
"vieras"
No jos sillä ei ole väliä niin miksi sussu ei sanonut että 'so what' vaan alkoi väittämään ihan muuta, olleensa ajokunnossa ja että 'sunnevalla muuten on hieno auto' ym. paskaa... Käsitin että claudialla mennyt hermo juonitteluun ja siihen että sussu on väittänyt lehdille naisten olevan ystäviä vaikka yhteinen ilta on ollut susannan sammumis-episodi. Claudia on vähän hankalan oloinen mutta mun mielestä pienempi paha noista kahdesta.. Eikös tää umpikieroilija Susanna soitellut seiskaankin tästä hjallis-illasta joka hjalliksen mukaan oli karmea koska Susanna veti kännit ja sammui. Ymmärrän ettei kukaan halua nimeään yhdistettävän ko. rouvaan.
Joo.. no, mutta mä ainakin toivon, että pysyisivät molemmat tuolla talossa. Pääasia että on äksöniä! :D
 
"vieras"
Ei tuo Claudia kyllä mikään ruudinkeksijä ole, kun meni sotkemaan Andyn maalaaman taulun. Ja sitten puolustautuu sanomalla "mut se on vaan taulu" :headwall: Ja kun Andy olis soittanut kitaraa, niin Claudia piti yllä omaa showtaan ja älämölöään. Ettei vaan hetkeksikään kukaan huomioi jotakuta muuta kuin häntä.
 
Peyote
Kuinka joku ei oikeasti ymmärrä, ettei toisen tauluun mennä lisäilemään mitään? Täytyy olla kyllä tyhmä. Mäkin suuttuisin jos joku tulis mun piirroksia tai maalauksia sotkemaan. Alkeellisia tyyppejä nää Anu ja Claudia.
 
-
Toisen teoksen tärveleminen on mun mielestä törkeetä ja anteeksiantamatonta.
Susanna vois vielä miettiä, että kannattaako tehdä niin kovasti kaikkea typerää, kun ne päätyy kuitenkin lehtiin. Että pitäiskö vaikka tossa iässä tajuta sellanen juttu, että elää sen mukaan, mitä kestää päästää päivänvaloon? Sussulla alkaa olla noita kännisekoiluja siihen tahtiin, ettei mitään järkeä. Hänen mukaansa kuitenkaan mikään ei pidä paikkaansa.
 
"vieras"
Toisen teoksen tärveleminen on mun mielestä törkeetä ja anteeksiantamatonta.
Susanna vois vielä miettiä, että kannattaako tehdä niin kovasti kaikkea typerää, kun ne päätyy kuitenkin lehtiin. Että pitäiskö vaikka tossa iässä tajuta sellanen juttu, että elää sen mukaan, mitä kestää päästää päivänvaloon? Sussulla alkaa olla noita kännisekoiluja siihen tahtiin, ettei mitään järkeä. Hänen mukaansa kuitenkaan mikään ei pidä paikkaansa.
Susanna ei ollut sotkemassa Andyn taulua. Claudia ja Anus sitä sotki ja sit syyttivät Mariannea.
 
-
[QUOTE="vieras";28974273]Susanna ei ollut sotkemassa Andyn taulua. Claudia ja Anus sitä sotki ja sit syyttivät Mariannea.[/QUOTE]

I know. Sussu voi silti miettiä omia tehmpauksiaan. Anu ja Claudia omiaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä;28974143:
Ei mulla muuta kuin että ihanko oikeasti se on teidän mielestä todiste jonkun asian todenperäisyydelle että seiskassa luki niin? :LOL:
Mietin ihan samaa. Seiskan juttuja ei kande ottaa ihan niin tosissaan.
 
"vieras"
Andy teki kuulemma monta tuntia sitä taulun pohjaa ja se oli tarkoitus myydä ja rahat hyväntekeväisyyteen.
En ymmärrä miten joku voi mennä pilaamaan tämmöisen asian.
Miten välinpitämätön ja toista kunnioittamaton ihminen voi olla... :(
 
"vieras"
Meillä mies on seurannut 24/7. Ei pidä kummastakaan akasta, mutta sanoi, että Claudia on aivan hirvittävä tapaus. Susannan moka oli se, että meni sanomaan muille, että äänestetään Claudiaa. Tästä lähtien on Claudia hyökkinyt jatkuvasti Susannan kimppuun syyttäen selän takana puhumisesta ym. Esim. Susanna on jutellut jonkun kanssa makkarissa ihan muista asioista, Claudia hyökännyt sinne ja haukkunut, että taas puhut hänestä paskaa. Susannan keskustelukumppanikin sanonut, ettei ole hänestä puhuttu sanaakaan, mutta Claudia rynnännyt pois ja muille kertonut suu vaahdoten, että taas hänestä puhui paskaa selän takana.
Claudia ihan selvästi manipuloi muita Susannaa vastaan ja tyhmät asukkaat uskoo, samoin tyhmät katsojat, jotka seuraavat päälähetystä ja näkevät vain leikatut pätkät.
Claudia on törkeä valehtelija, manipuloija ja paskanpuhuja ja ihan täysin turha julkkis. Miehensä siivellä tuli julkisuuteen, kun valitti miehensä tekosia ja sitten jossain iholla-sarjassa on vinkumassa. Yöäk.
 
ehanaa
[QUOTE="vieras";28973647]Claudia on sellasen kauheen koviksen oloinen, varmaan koulussa ollut johtajagimma ja päättänyt, ketkä jätetään porukan ulkopuolelle.[/QUOTE]

Samaa mietin jo ennen tätä episodia ihmetellessäni Claudian etenemistä (turhana) julkkiksena Iholla-sarjan jälkeen. Mun mielestä Claudia vaikuttaa erittäin epävarmalta ihmiseltä, joka on samaan aikaan voimakastahtoinen ja temperamenttinen. Tosi huono yhdistelmä. Claudia on just sellanen joka haluais olla coolien kaveri ja valmis tekemään sen eteen melkein mitä vain. Kateuttaan kiusaa muita.

Susannalla taas tuntuu menevän aika lujaa eikä aina harkitse tekemisiään. Tainnut ottaa ero koville. Kyllä toi itsensä tyrkyttäminen julkisuuteen on vähän kummallista. Ilmeisesti ravaa julkkisten kissanristiäisissäkin ihan kiitettävästi. Mutta mitä oikeita töitä se on viime aikoina tehnyt? Onko ollu Sunnevan bileissä niin kännissä että on filmi katkennu? Tapahtuukohan sellasta useinkin?? Melkein sääliksi käy.

Ei näitä naisia ole turhaan BB-taloon valittu ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28974319]Meillä mies on seurannut 24/7. Ei pidä kummastakaan akasta, mutta sanoi, että Claudia on aivan hirvittävä tapaus. Susannan moka oli se, että meni sanomaan muille, että äänestetään Claudiaa. Tästä lähtien on Claudia hyökkinyt jatkuvasti Susannan kimppuun syyttäen selän takana puhumisesta ym. Esim. Susanna on jutellut jonkun kanssa makkarissa ihan muista asioista, Claudia hyökännyt sinne ja haukkunut, että taas puhut hänestä paskaa. Susannan keskustelukumppanikin sanonut, ettei ole hänestä puhuttu sanaakaan, mutta Claudia rynnännyt pois ja muille kertonut suu vaahdoten, että taas hänestä puhui paskaa selän takana.
Claudia ihan selvästi manipuloi muita Susannaa vastaan ja tyhmät asukkaat uskoo, samoin tyhmät katsojat, jotka seuraavat päälähetystä ja näkevät vain leikatut pätkät.
Claudia on törkeä valehtelija, manipuloija ja paskanpuhuja ja ihan täysin turha julkkis. Miehensä siivellä tuli julkisuuteen, kun valitti miehensä tekosia ja sitten jossain iholla-sarjassa on vinkumassa. Yöäk.[/QUOTE]

Täsmälleen näin.
 

Yhteistyössä