Siis apua, monetko häpyhuulet teillä oikeen on?!

  • Viestiketjun aloittaja hätähätä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Isot häpyhuulet näkyy kun vain katsoo alapäätä. Kun ne aukasee, sisältä löytyy emätin, jota ympäröi ne pienet. Joskus ne pienet tursuaa sieltä välistä ulos.
 
eräs
Mulla on aina ollut vain YHDET, nämä isot. Pieniä ei oo. Mutta olen siitä ihan tyytyväinen sillä ei mun mielestä ainakaan kauhee salaattikimppu oo kaunista ja käytännöllistä. Monilla on pienistä vain haittaa.
 
hätähätä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isot häpyhuulet näkyy kun vain katsoo alapäätä. Kun ne aukasee, sisältä löytyy emätin, jota ympäröi ne pienet. Joskus ne pienet tursuaa sieltä välistä ulos.
Multa puuttuu nuo pienemmät! Miten on mahdollista ettei kukaan synnytyksessä tai lääkärissä oo maininnu asiasta! Mä oon 24 ja nyt vasta hokasin! Siis ees mun mies ei oo sanonu mitään!
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Ja siis isot ovat ne esillä olevat isot jotka näkyy kaikkialle ja heti. Pienet on kuin salaatinlehdet, pienet lerputtimet sisempänä. Googleta, niin saat kuvia.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Isot häpyhuulet näkyy kun vain katsoo alapäätä. Kun ne aukasee, sisältä löytyy emätin, jota ympäröi ne pienet. Joskus ne pienet tursuaa sieltä välistä ulos.
Multa puuttuu nuo pienemmät! Miten on mahdollista ettei kukaan synnytyksessä tai lääkärissä oo maininnu asiasta! Mä oon 24 ja nyt vasta hokasin! Siis ees mun mies ei oo sanonu mitään!
Mä olen 33 ja kaksi lasta. Koskaan kukaan ei oo sanonu mitään mutta kyllä ne multakin on aina puuttunu!
 
eienääniinsuurihätä
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Ja siis isot ovat ne esillä olevat isot jotka näkyy kaikkialle ja heti. Pienet on kuin salaatinlehdet, pienet lerputtimet sisempänä. Googleta, niin saat kuvia.
Joo, lerputtimet puuttuu...
 
mf
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Mulla on aina ollut vain YHDET, nämä isot. Pieniä ei oo. Mutta olen siitä ihan tyytyväinen sillä ei mun mielestä ainakaan kauhee salaattikimppu oo kaunista ja käytännöllistä. Monilla on pienistä vain haittaa.
Tää on ihan salettina Rukoilijasirkka :D
 
eienääniinsuurihätä
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Ja siis isot ovat ne esillä olevat isot jotka näkyy kaikkialle ja heti. Pienet on kuin salaatinlehdet, pienet lerputtimet sisempänä. Googleta, niin saat kuvia.
En googleta. Mitähän mies aattelee kun huomaa mun kahtoneen pillun kuvia =D En kuitenkaa osaa tyhjentää sivuhistoriaa niin hyvin...

Laittakaa joku tähä kuva ilman ja kanssa!
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja mf:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Mulla on aina ollut vain YHDET, nämä isot. Pieniä ei oo. Mutta olen siitä ihan tyytyväinen sillä ei mun mielestä ainakaan kauhee salaattikimppu oo kaunista ja käytännöllistä. Monilla on pienistä vain haittaa.
Tää on ihan salettina Rukoilijasirkka :D
Sori ei oo.

 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Monilla on pienistä vain haittaa.
No totta tuokin. Kyllä omat häppärini ovan sen verran rullalla ja litissä, että ei ihan mikä tahansa pöpö pääse kolooni pesimään. En tiedä onko koskaan tutkittu sisempien häppäreiden koon suhdetta esim. hiivatulehduksiin.

 
äikänope
Alkuperäinen kirjoittaja hätähätä:
Ei mulla ole siellä kun yhdet huulet. Mitkä ihmeen isommat ja pienemmät? Onkohan mulla jotenkin vammanen alapää, puuttuuko sieltä oikeasti toiset huulet =O
Jos on yhdet, niin eikö se sitten oli huuli. Eli sinulla on yksi häpyHUULI, ei HUULET. Onko sulla tallella oikee vai vasen...?
:D
 

Yhteistyössä