SIIS APUA MITÄ MÄ TEEN??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
en löydä mun opiskelu ja työtodistuksia mistään ja tiistaina pitäs olla työnhaku paperit postissa!!!en tajua mihin ne on joutunu...mitä mä teen ellei niitä löydy?????tajuton paniikkii!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Maanantaina hankit uudet,jos et mistään niitä löydä..ei kai sitä muuta voi :/

siis pitääkö mun soitella kouluille ja joka työpaikkaan että saan uudet?tai siis saako ne tosiaan uudet vielä vuosienkin jälkeen?huh, on kyl homma soitella todistuksia niitä nimittäin on...

Toivottavasti löydät ne. On muuten kova homma hankkia uudet enkä todellakaan usko että saat heti maanantaina uudet. Niiden etsimiseen menee varmasti aikaa eikä varmaan ole työpaikoilla ihan työtehtävä numero yksi etsiä jollekin kadonneita todistuksia.
Ja mites yo-todistus? Saako sellaista edes uutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Toivottavasti löydät ne. On muuten kova homma hankkia uudet enkä todellakaan usko että saat heti maanantaina uudet. Niiden etsimiseen menee varmasti aikaa eikä varmaan ole työpaikoilla ihan työtehtävä numero yksi etsiä jollekin kadonneita todistuksia.

no tota just mietein!!!...voi hitto ko sitä on tyhmä....en taju aminne olen voinut ne laittaa olen katellu jo jokapaikan...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

no tota just mietein!!!...voi hitto ko sitä on tyhmä....en taju aminne olen voinut ne laittaa olen katellu jo jokapaikan...

Kyllä ne vielä löytyvät! Onko ne jossain kansiossa tai muovitaskussa tai kirjekuoressa vai missä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Kyllä ne vielä löytyvät! Onko ne jossain kansiossa tai muovitaskussa tai kirjekuoressa vai missä?

sellasessa kansion tyyppisessä missä aikoinaan sain yo todistuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:
ei varmaa nyt paljoa lohduta mut mä oon samanlainen! etin ja etin ja etin kaikki paikat eikä löydy ja hermo menee ja itku herkässä mut sit yks kaunis päivä ne suunnillee nököttääki ihan silmien edessä :whistle:

mä tosiaan toivon että näin on munkin kohdalla nyt....hitoo ko repiää pää kun ahistaa!!!...

Yhteistyössä