"Siirrettävä" leikkimökki...onko ihan hullu ajatus? Onko kotinikkareita kuulolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tekisin varmaan koko mökin irto-osista, siis neljä erillistä seinää jotka kiinnitetään toisiinsa ja erillinen lattia ja katto, sillain että sen saisi purettua ja pinottua vaikka varastoon tarvittaessa :D Kiinnityskohdat ei kyllä varmaan kauheasti kaunistaisi mökkiä, puutappeja, kulmarautaa, hillittömän isoja ruuveja...? :D

[QUOTE="vieras";23903294]Mä tekisin varmaan koko mökin irto-osista, siis neljä erillistä seinää jotka kiinnitetään toisiinsa ja erillinen lattia ja katto, sillain että sen saisi purettua ja pinottua vaikka varastoon tarvittaessa :D Kiinnityskohdat ei kyllä varmaan kauheasti kaunistaisi mökkiä, puutappeja, kulmarautaa, hillittömän isoja ruuveja...? :D[/QUOTE]

Hyvin miettimällä ja suunnittelemalla ne elementit saa niputettua toisiinsa muutamalla ruuvilla, jotka ei olisi mikään kosmeettinen haittakaan

[QUOTE="vieras";23903294]Mä tekisin varmaan koko mökin irto-osista, siis neljä erillistä seinää jotka kiinnitetään toisiinsa ja erillinen lattia ja katto, sillain että sen saisi purettua ja pinottua vaikka varastoon tarvittaessa :D Kiinnityskohdat ei kyllä varmaan kauheasti kaunistaisi mökkiä, puutappeja, kulmarautaa, hillittömän isoja ruuveja...? :D[/QUOTE]

Tätäkin pohdin. Lähinnä sitä ajatellen, että jos joskus muutetaan, niin sais mökin purettu ja siirretty. Ei se montaa rautaa tarvi ja ne saa piiloon "listojen" avulla :)

Mökin on tarkoitus toimia talvella varastona pihakalustolle, joten sinänsä siirtotarvetta muutoin ei ole.

Pahvilaatikosta voi tehdä itse lapselle mökin - tai ostaa valmiina . Katso Google : pahvinen leikkimökki
Ne ei ehkä kestä kauaa mutta on kivoja . Ne voi itse värittää ulko puolelta - kuvat valmiina
Sitten on " Little Tykes " valmis mökkejä - kova muovia . Kestää ikuisesti . Voi pitää sisällä tai ulkona
Yksi vaihtoehto on : huonekalu kaupat heillä on tosi vahvat pahvilaatikot
Helmoissa ja jääkaapissa . Siitä voi itse leikata ovet ja ikkunat ja maalata sen

[QUOTE="vieras";23903294]Mä tekisin varmaan koko mökin irto-osista, siis neljä erillistä seinää jotka kiinnitetään toisiinsa ja erillinen lattia ja katto, sillain että sen saisi purettua ja pinottua vaikka varastoon tarvittaessa :D Kiinnityskohdat ei kyllä varmaan kauheasti kaunistaisi mökkiä, puutappeja, kulmarautaa, hillittömän isoja ruuveja...? :D

Hyvin miettimällä ja suunnittelemalla ne elementit saa niputettua toisiinsa muutamalla ruuvilla, jotka ei olisi mikään kosmeettinen haittakaan[/QUOTE]
5 seinää olisi parempi, niin ei pysyy pystyssä paremmin kuin 4.

Yhteistyössä