Siinä teille komia vkhaalari!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herrajee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin? Onko tuo jotenkin vanha vai mikä tuossa hinnassa on outoa? Kävin viime viikolla kirpparilla ja täällä oli kaikki Reimatecit jne jotain 30 euroa, osa jopa 50 euroa kappaleelta.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten aloittajan mielestä on? Polven kulumiin nähden kallis hinta vai mikä? Tuskin tuo ainakaan mikään vanha mallikaan on, on vaan pesun jäljiltä rypyssä.

Olin havaitsevinani aloituksessa ivaa. Mikä vika haalarissa siis mielestänne on? Peruskiva haalari. Kaikki ei ole muodikkuuden/uusretron/voimakkaiden värien perään. Oikeesti, mikä mulla meni ohi??

No tässä haalarissa on vikana se ettei se ole Polarn o Pyret´n tai Ticketin yksivärinen ja trendikäs haalari. :saint:

Niin. Se on jotenkin tosi väärin, että toisten mielestä ihan joka ikinen vastaan tullut Reimatecin haalari on ihan sysiruma :rolleyes:

(Ja sekin on tosi väärin, ettei Reimatec ole enää muotia niin kuin se taisi vielä hetki sitten olla :()

Voi kauheeta, mitenhän mun lapsi pärjää ensi syksynä päiväkodissa, kun sille on ensi syksyksi odottamassa Reiman vähän vanhempi epätrendikäs haalari. Lapsiparka varmaan kiusataan kuoliaaksi...

Yhteistyössä