sii mä en kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ostin ja ostin...oltiin mummon mukana ostamassa...mummo osti toisen, ja koska en kehdannut hänelle sanoa että kauhea toppapuku, ostin samalla reissulla reimatecin...muka "varapuvuksi"

reimatekkiä varapuvuksi...? :D niin niin...

ei teitä ehkä stressaa, mutta kyllä mua ärsyttää jos lapsilla on samat vaatteet. eikä se auta vaikka en kertoisi mitä olen ostanut...jostain hemmetistä se on kaivanut siltikin samanlaisen paidan tms.

kerran hän puhui että ostaa pojalleen vakosamentti housut. no mä ostin yhdet vakosamentti housut ja hän sanoi että, juuri tuollaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei teitä ehkä stressaa, mutta kyllä mua ärsyttää jos lapsilla on samat vaatteet. eikä se auta vaikka en kertoisi mitä olen ostanut...jostain hemmetistä se on kaivanut siltikin samanlaisen paidan tms.

kerran hän puhui että ostaa pojalleen vakosamentti housut. no mä ostin yhdet vakosamentti housut ja hän sanoi että, juuri tuollaiset.

No, kyllä minä ymmärrän AP:ta vallan mainiosti. Ärsyttäshän tuo!

onko tää OIKEESTI TOTTA???? osta lapsesi vaatteet sitten jostain jossa myydään vain yhtä kappaletta kutakin...tunnen yhden tyypin joka harrastaa samaa...siis tahtoo vain ja ainostaan lapsellaan olevan vaatteita mitä muilla ei saa olla...ja muijalla ikää sentään yli 35...välillä ihan naurattaa kun hän paasaa kuinka joku oli TAAS ostanut samanlaisen mekon kuin heidän pikku kertullaan....voih voih...hanki elämä...kuitenkin hm, lindex etc. myy vaatteita montaa kappaletta ja miellyttävät silmää monelle, ihan edullisuutensakkin vuoksi

ja tuo ANNU: taitaa kuulua ap:n kanssa samaan rinkiin...ai hitsi kun ottaa päähän, kun lapsilla samoja vaatteita....get real...

Heehe. Onneksi joku keksii tällaisia naiivin viattomia provoja vaihteeksi, ettei aina niitä "mun serkku nai mun miestä, joka petti mua mun kälyn kanssa..."

Mutta mennään leikkiin mukaan: menkääpäs ensi kerralla Halpahalliin vaateostoksille, ja sitten menet jälkikäteen vaihtamaan ne lumput vaikka hammastahnaan. Siitäs saa.

mun ystävä ostaa samoja vaatteita, kuin mun tytöllä on...se ei haittaa minua, miksi haittaisi jos asiat omassa pää kopassa on hyvin????? siksi vähän epäilenkin ap:n mielenterveyttä....:) välillä käymme jopa shoppaamassa yhdessä..ja hui kauheaa, SAMOJA VAATTEITA...jos hän pitää samasta, niin mitä sen väliä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää tais olla keksitty, oli liian simppeli juttu ollakseen totta

Valitettavasti voi kyllä olla ihan tottakin.

Ja voin myös kertoa, että aikaa myöten tollanen perässähiihtäminen ja "matkiminen" alkaa käymään aika huolella sielun päälle. Eli siis suomeksi vtuttamaan. Muutaman kerran vielä ymmärtää, mutta sieppaahan se, jos tyyppi pesueineen on koko ajan niinkuin peiliin katsoisi, mutta vain päivää jäljessä.

Mun yksi ihan parhaita ystäviäni omaa vähän samaa piirrettä kuin ap, eli kaikki matkii häntä!! Mun mielestä se on lähinnä huvittavaa. Siis esim. kun he suunnittelivat ostavansa mönkijän toissa talvena, niin eikähän sisko perheineen heti mennyt ostamaan (kuten myös aika moni muukin on tehnyt...), kun sisko meni naimisiin oli kaikki asiat matkittu ystäväni parin vuoden takaisista häistä (siis mm hääkaari, joita minä ainakin olen nähnyt aika monissa häissä), kun he vaihtoivat auton, niin eiköhän yksi toinenkin kaveri vaihtanut, kun he alkoivat yrittää lasta, niin eiköhän taas joku kaveri matkinut... Usein ystävälleni olen sanonut, että tuskinpa matkimisesta on kyse, kun nämä asiat vaan sattuvat olemaan aika yleisiä, mutta silti sama virsi jatkuu... Aina heitä on joku matkimassa. Mun mielestä huvittavaa...ei voi mutua sanoa, aikuinen ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja hahahah:
onko tää OIKEESTI TOTTA???? osta lapsesi vaatteet sitten jostain jossa myydään vain yhtä kappaletta kutakin...tunnen yhden tyypin joka harrastaa samaa...siis tahtoo vain ja ainostaan lapsellaan olevan vaatteita mitä muilla ei saa olla...ja muijalla ikää sentään yli 35...välillä ihan naurattaa kun hän paasaa kuinka joku oli TAAS ostanut samanlaisen mekon kuin heidän pikku kertullaan....voih voih...hanki elämä...kuitenkin hm, lindex etc. myy vaatteita montaa kappaletta ja miellyttävät silmää monelle, ihan edullisuutensakkin vuoksi

ja tuo ANNU: taitaa kuulua ap:n kanssa samaan rinkiin...ai hitsi kun ottaa päähän, kun lapsilla samoja vaatteita....get real...

Juu, ehkä me kuulutaan samaan rinkiin, ku ollaan samaa mieltä ;)...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs joka aamulla heräs:
annu: varmasti tarkoitettiin että sinä varmasti olet myös tälläinen jota "kaikki matkii"

Ei mua kukaan matki, thank God. Mutta kyllä multa empatiaa riittää silti...ei itse tarvitse kaikkea kokea osatakseen asettua toisen ihmisen asemaan.

Hanki lammas ja käytä sen villaa langan tekoon sitten teet kangasta ja värjäät sen ja ompelet yksilöllisiä kuteita...eiköhän lopu matkiminen :D

Toi 1-vuotis kuva juttu oli jo ihan sairasta, ei hyvin mene sun kaverillakaan.

jotain järkeä ap:n päähän...et sä oikeasti voi vaatia muita , ettei ne ostaa samanlaisia vaatteita kuin sun pennulasi. mieti nyt vähän. kukaan NORMAALI ihminen ajattele noin omahyväisesti...

Yhteistyössä