N
"nimetön"
Vieras
Mies on nykyään ihan mahdoton. Riitaa tulee jatkuvasti jokaisesta pikkuasiasta, käyttäytyy kuin pikkulapsi ja vittuilee koko ajan. Tänäänkin aamulla sanoi minua tyhmäksi, ja lisäsi vielä perään että "tartteehan se sulle sano välillä, ettet vaan luule itseäsi viisaaksi". Tietysti mulle tuli tästä paha mieli, mutta sehän nyt oli sitten minun pikkumaisuuttani, ja minun vikani, kun vedän herneet nenään niin herkästi. Mistään ei voi puhua, edes pakollisista hoidettavista raha-asioista, kaikesta tulee riita, oikein huudon kanssa, ja asiat jää selvittämättä. Miehen mielestä kaikki on mun syytä,riidassa kun riidassa, hän ei näe itsessään mitään vikaa.
Erolla uhkailee koko ajan, mutta mitään asialle ei tee uhkailu lisäksi, ei ole varaa muuttaa pois (tai asua yksin), mutta ei näe tätä tilannetta mun ja lasten kannalta. Nythän ne joutuu kuuntelemaan tota huutoa ja riitaa koko ajan, minäkään kun en alistu vaan herran vaatimuksiin ja valituksiin. Eikä se auta, vaikka lopettaisin sille puhumisen, ja eläisin omaa elämääni vaan, tota huutoa joutuu silti kuuntelemaan.
Pois en itse muuta, ei mullakaan ole rahaa takuisiin, sitä paitsi tämän asunnon olen vain omaan nimiini vuokrannut, mies on täällä siis asukkaana. Mies muuttaisi tästä kuitenkin kohta pois, muuttamaan en siis suostu.
Mitä helvettiä mä teen?
Erolla uhkailee koko ajan, mutta mitään asialle ei tee uhkailu lisäksi, ei ole varaa muuttaa pois (tai asua yksin), mutta ei näe tätä tilannetta mun ja lasten kannalta. Nythän ne joutuu kuuntelemaan tota huutoa ja riitaa koko ajan, minäkään kun en alistu vaan herran vaatimuksiin ja valituksiin. Eikä se auta, vaikka lopettaisin sille puhumisen, ja eläisin omaa elämääni vaan, tota huutoa joutuu silti kuuntelemaan.
Pois en itse muuta, ei mullakaan ole rahaa takuisiin, sitä paitsi tämän asunnon olen vain omaan nimiini vuokrannut, mies on täällä siis asukkaana. Mies muuttaisi tästä kuitenkin kohta pois, muuttamaan en siis suostu.
Mitä helvettiä mä teen?