Sietämätön tilanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimetön"

Vieras
Mies on nykyään ihan mahdoton. Riitaa tulee jatkuvasti jokaisesta pikkuasiasta, käyttäytyy kuin pikkulapsi ja vittuilee koko ajan. Tänäänkin aamulla sanoi minua tyhmäksi, ja lisäsi vielä perään että "tartteehan se sulle sano välillä, ettet vaan luule itseäsi viisaaksi". Tietysti mulle tuli tästä paha mieli, mutta sehän nyt oli sitten minun pikkumaisuuttani, ja minun vikani, kun vedän herneet nenään niin herkästi. Mistään ei voi puhua, edes pakollisista hoidettavista raha-asioista, kaikesta tulee riita, oikein huudon kanssa, ja asiat jää selvittämättä. Miehen mielestä kaikki on mun syytä,riidassa kun riidassa, hän ei näe itsessään mitään vikaa.

Erolla uhkailee koko ajan, mutta mitään asialle ei tee uhkailu lisäksi, ei ole varaa muuttaa pois (tai asua yksin), mutta ei näe tätä tilannetta mun ja lasten kannalta. Nythän ne joutuu kuuntelemaan tota huutoa ja riitaa koko ajan, minäkään kun en alistu vaan herran vaatimuksiin ja valituksiin. Eikä se auta, vaikka lopettaisin sille puhumisen, ja eläisin omaa elämääni vaan, tota huutoa joutuu silti kuuntelemaan.

Pois en itse muuta, ei mullakaan ole rahaa takuisiin, sitä paitsi tämän asunnon olen vain omaan nimiini vuokrannut, mies on täällä siis asukkaana. Mies muuttaisi tästä kuitenkin kohta pois, muuttamaan en siis suostu.

Mitä helvettiä mä teen?

samaa mieltä.
tai saattaahan tuota ensin kysyä onko sillä itellää vaan niin paska olo että pitää toiseen purkaa.
toisaalta voi itellää olla vaikka jo toinenkin muija katottuna tai muuten vaan tyytymätön elämäänsä, mutta ei itse halua olla "se paska ku jättää perheensä" ja vittuilee sinulle niin kauan että teet itse tuon päätöksen ja hän saa esittää martyyriraukkaa hellanlettas sentään jonka vaimo jätti ja erotti lapsista.
tai sitten sulla on vaan paska mies joka haluaa mollata toisia pönkittääkseen omaa oloaan. ehkä sille on joku kiukutellut töissä ja pistää vahingon kiertämään. pitää sinua sopivana tähän.
nainen selkä suoraks ja säännöt selväksi.

Masentunut ja väsynyt ja avun tarpeessa se on. Ei vaan tietenkään hae apua. Lisäksi on niin saamaton /todennäköisesti sillä on ADD tms, oikeesti, lapsella se just diagnosoitu) ettei saa muutosta tyytymättömää elämäänsä tehtyä.

Mä oon jumalauta täällä selkä suorana enkä kynnysmattona, mutta en tajua miten saisin ton ulos täältä! Ainoa mihin en suostu, on tuo omasta kodistani lähteminen. Pitääkö mun tehdä meistä lastensuojeluilmo ja vuodattaa tää kaikki siellä, et saadaan joku selko tähän vai mitä? Kuinka laillista tuo avaimet pois ja kamat pihalle meininki on?

[QUOTE="nimetön";28066251]Masentunut ja väsynyt ja avun tarpeessa se on. Ei vaan tietenkään hae apua. Lisäksi on niin saamaton /todennäköisesti sillä on ADD tms, oikeesti, lapsella se just diagnosoitu) ettei saa muutosta tyytymättömää elämäänsä tehtyä.

Mä oon jumalauta täällä selkä suorana enkä kynnysmattona, mutta en tajua miten saisin ton ulos täältä! Ainoa mihin en suostu, on tuo omasta kodistani lähteminen. Pitääkö mun tehdä meistä lastensuojeluilmo ja vuodattaa tää kaikki siellä, et saadaan joku selko tähän vai mitä? Kuinka laillista tuo avaimet pois ja kamat pihalle meininki on?[/QUOTE]

no ei! on se ihme kun ei voi vähän aikaa kestää kriisitilannetta(ja vähän aikaa voi olla vuoskin), miksi miehellä on pahaolla? mitä se purkaa sinuun? siis herranjestas mä toivon että se mies jättää sut koska jos sä tiedät että se on masentunut ja väsynyt ja impulsiivinen niin pahaolo purkaantuu noin ja sä haluat potkia sen ulos sen kodista koska sillä on pahaolla!!!!!! törkeä akka!

hakeudu seurakunnan perheasianneuvottelukeskukseen

Kirkon perheneuvonta | Evl.fi - Suomen ev.lut. kirkko

Ryppy rakkaudessa
Kun oikein rakastaa, antaa itsensä niin, että joutuu melkein hukkaan. Yhteenkuuluvuuden ihanimman hurman jälkeen on usein otettava askel sivummalle ja kysyttävä, kuka olinkaan ja mitä elämältä tahdoin. Kun puheyhteys rakastettuun säilyy, kaikki on hyvin. Juuri näin vahvistutaan kestävään kumppanuuteen.

Erillisyydentarpeessa on kuitenkin myös vaaransa. Kun lakataan puhumasta, alkaa kumpikin luoda omaa maailmaansa. Vain jakaminen tekee asioista yhteisiä, ja vain yhdessä koetusta tulee yhteisiä muistoja. Kun ei saa sanotuksi, mitä toivoisi ja tarvitsisi, alkaa kerätä itseensä pettymystä, joka purskahtelee katkerina kommentteina tai työntyy syvälle ja vetää suun vielä tiukemmaksi viivaksi.

Mitä ei rakkaimmaltaan saa, sitä lähtee hakemaan muualta. Kolmantena pyöränä ei välttämättä ole uusi rakastettu. Paljon tavallisimmin tyhjyyttä täytetään työllä, lapsilla tai jopa sairastumalla.

Silloin on aika kääntää katse Paratiisin suuntaan. Missä on loukannut toista, siinä rehellinen pyrkimys parempaan ja anteeksi pyytäminen rakentavat kadotettua yhteyttä. Mitä väliä, kumman oli syy ja mikä vei erilleen. Nyt on tärkeää vain se, mikä voi tuoda takaisin yhteen.

[QUOTE="sipuli";28066289]no ei! on se ihme kun ei voi vähän aikaa kestää kriisitilannetta(ja vähän aikaa voi olla vuoskin), miksi miehellä on pahaolla? mitä se purkaa sinuun? siis herranjestas mä toivon että se mies jättää sut koska jos sä tiedät että se on masentunut ja väsynyt ja impulsiivinen niin pahaolo purkaantuu noin ja sä haluat potkia sen ulos sen kodista koska sillä on pahaolla!!!!!! törkeä akka!

hakeudu seurakunnan perheasianneuvottelukeskukseen

Kirkon perheneuvonta | Evl.fi - Suomen ev.lut. kirkko

telakopi kest PÄVITÄIStä vittulua, väheyä, syyteyä ja ridan haastoa?

Ryppy rakkaudessa
Kun oikein rakastaa, antaa itsensä niin, että joutuu melkein hukkaan. Yhteenkuuluvuuden ihanimman hurman jälkeen on usein otettava askel sivummalle ja kysyttävä, kuka olinkaan ja mitä elämältä tahdoin. Kun puheyhteys rakastettuun säilyy, kaikki on hyvin. Juuri näin vahvistutaan kestävään kumppanuuteen.

Erillisyydentarpeessa on kuitenkin myös vaaransa. Kun lakataan puhumasta, alkaa kumpikin luoda omaa maailmaansa. Vain jakaminen tekee asioista yhteisiä, ja vain yhdessä koetusta tulee yhteisiä muistoja. Kun ei saa sanotuksi, mitä toivoisi ja tarvitsisi, alkaa kerätä itseensä pettymystä, joka purskahtelee katkerina kommentteina tai työntyy syvälle ja vetää suun vielä tiukemmaksi viivaksi.

Mitä ei rakkaimmaltaan saa, sitä lähtee hakemaan muualta. Kolmantena pyöränä ei välttämättä ole uusi rakastettu. Paljon tavallisimmin tyhjyyttä täytetään työllä, lapsilla tai jopa sairastumalla.

Silloin on aika kääntää katse Paratiisin suuntaan. Missä on loukannut toista, siinä rehellinen pyrkimys parempaan ja anteeksi pyytäminen rakentavat kadotettua yhteyttä. Mitä väliä, kumman oli syy ja mikä vei erilleen. Nyt on tärkeää vain se, mikä voi tuoda takaisin yhteen.[/QUOTE]

Todellako pitää kestää PÄIVITTÄISTÄ vittuilua, vähättelyä, riitaa, haukkumista, suoranaista henkistä väkivaltaa, minun ja lasten?

Varsinkaan kun herra ei omalle pahalle ololleen tee mitään, ei hae apua?

Joo tuon sipulin aivopierun voi sipuli itse tunkea sinne minne ei päivä paista...

Mutta tosiaan, jos asunto on sinun nimissä, teillä kuitenkin yhteisiä lapsia, niin perheneuvola ja lastenvalvoja ne oikeat osoitteet taitaa olla. Mies lähtee mukaan tai sitten ei; joka tapauksessa lasten ei tarvitse kuunnella riitaa ja räyhäämistä. Sosiaalitoimi auttanee sinua saamaan miesloisen ulos kämpästänne.

Yhteistyössä