olen nainen -72,ei ole ehkäisyä,enkä halua,en tiedä missä ukkoni on hypellyt,mut minun kanssa on kyllä nainut vaikka missä.minua kiihottaa myös mieheni sperma.emme hyppele kavereitten petiin,vaan naimme sopivassa paikassa,vaikka keskellä metsää,oli ihanaa kun mies pakotti minut paksua,pihkaista kuusta vasten ja otti minut takaa päin,se oli niitä ekoja kertoja ja tuntui hyvältä,tiesi kyllä,ettei ole ehkäisyä,mutta antoi tulla vaan kaiken sisääni.kerran olimme mustikassa ja minun paitani sisään meni ötökkä,pelästyin kauheesti,mutta onneksi mieheni tuli ja auttoi minua,riisui paitani ja lopulta pöksyni ja siinä kirkuin ja olin vihainen hänellekkin,kaatoi minut mustikka mättäälle,teki miehiset ihanat temppunsa ja pelko oli poissa.saimme spermailla huoletta yli 8vuotta,siellä sun täällä,ennen kuin tulin raskaaksi.oletko koskaan nainut naistasi linkoavaa pesukonetta vasten,mies sanoi,et oli hyvät lisävibrat ja niin minustakin.kun lapsi on hoidossa,silloinkin naimme ilman ehkäisyä.kerran lapsi oli viikonlopun isovanhemmilla,nukuin pitkään,olin puoli-unessa,viereeni tultiin,kädet alkoi koskettaan,myötäilin tietysti,koska haluan antaa aina miehelleni,sitten liikkeet eivät enään olleetkaan tutut ja hyvät,vaan vieraan miehen,hän rusensi ja puserteli minua,hän puri minua joka paikkaan,huusin apua,rukoilin armoa,mutta hän vain löi minua päähän,tunsin kuinka hän työntyi minuun ja sitten meni taju.olin saanut paskapään spermat ja kaiken paskan päälle saanut taudinkin.ja lopulta paljastui,että tämä paskamies oli meidän aika hyvä tuttu,nimittäin mieheni paras kaveri,jonka luona olimme yötä.tauti oli tippuri,ero tuli,ystävyys meni,minua ei raiskattu,ku olin humalassa ja oma mieheni vielä silitteli ystävän puolesta tilannetta