V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä nyt ole noin negatiivinen. Aihe on ihan mielenkiintoinen, varsinkin jos ap (mielestäsi Henna?) kertoisi kuvailevammin, miten tuo häpyhuulien pyyhkiminen tapahtui.Lopeta itse, henna.
Kukaan EI usko sinua, eikä kukaan halua sinua tänne(kin!!)spämmäämään.
Pilasit aikoinaan vauva.fi sivuston aihe vapaan, älä oikeasti tee samaa täällä kaksplussalla.
Ja tämän palstan käyttäjät osaavat googlata:
Aihe vapaa Asperger henna
Jo näillä löytyy hyvin tietoa, jos vähän muuttelee hakuja löytyy lisää.
Ja jokainen vakuuttuu kun vertaa ap:n tekstejä Hennan muinaisiin kirjoituksiin, että ap on henna.
Eikä Hennalle kannata kenenkään vastata, on niin häiriintynyt ja outo tapaus.
Aion pitää tämän totuuden esillä, tykkäsit siitä tai et, henna.
Nyt mulla menee niin hermo tähän saatanan "henna-juttuun". Mä en ole henna, olen ihan normaali ihminen, joka on tullut tänne vaan kysymään asiasta, jota olen miettinyt! En ole häiriintynyt tai sairas, sä olet kun jankkaat tollaisia ja syytät mua joksikin tyypiksi, joka en todellakaan ole ja mistä en ole ikinä edes kuullut!Kiitos kiitos kiitos! Joku asiallinen täällä sentään.
Miten itse jatkaisit? Pystyisitkö itse olemaan käymättä lääkärissä? Miten pystyisit unohtamaan asian?
En vain yhtään jaksaisi lähteä mihinkään lääkäriin kun hävettäisi mennä sinne ja sanoa, että:”epäilen, että minulla on kivivauva”
Ei ole ihan totta kivaa, että nyt on levitelty vauvafi:ssäkin huhuja, että olisin joku henna. En ole. Voitteko lopettaa? Tämä menee jo yli. Tulin tänne kysymään asiallisia vastauksia, mutta lopputulos oli tämä, että minua epäillään, että olisin joku häirikkö. Olen jo sanonut, että en ole koskaan ennen tänne mitään kirjoitellut. Se on fakta. En tiedä, mistä olette kaikista tämän keskustelupalstan keskusteluista saaneet päähänne, että olisin joku hullu. En ole sairas tai hullu. Kuten olen sanonut, olen vain ihminen, jolle tarvitsee sanoa asia moneen kertaan, ennen kuin se menee perille. Nyt vaadin, että tämä juoruilu ja jankkaus jostain hennasta loppuu tasan tähän! Kiitos
No ei ole mitään aspergeria. Älkää sanoko enää sitä henna sanaa, ihan totta!Normaali ihminen, joka ei vieläkään tajua missä mennään?
Ettei sinulla olisi aspergeria?
Henna......
Ja eihän sinulle voi mitään vastata, kun se ei mene perille.