siemenneste

  • Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti
ihmetyttää
Ollaan yritetty lasta jo hyvän tovin. Meil on ennestäänkin kyl lapsia.
Nyt ehkä 4kk aikana aina hommattuamme olen huomannut et olen ihan kuiva? Siis yleensä reidet ja alakerta märkä ja tahmanen nyt ei mitään. Edes sänky ei kastu? Miin se miehen tavara sit häviää? Miks se on näin yhtäkkiä vähentynyt niin radikaalisti? Tietty eihän sitä tartte kuin sen yhden siittiön mut kyl mietityttää... Pitäiskö mennä tutkimuksiin?
 
Sama tuli mullekin mieleen :x kun mies saa niin kyllä sen tuntee, haistaa ja näkee ... *miettii* ehkä hän feikkaa?? tai nooh, yksi mahdollisuus on tietysti se, että mies masturboi niinpaljon että ei vaan yksinkertaisesti ole mitään ( shooting blanks ) ... mene ja tiedä :xmas: anna vaikka suuseksiä joku kerta ja katso tuleeko sieltä mitään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks hän valehtelisi? enkä kyl ymmärrä mis välis kerkeis käteen vetää..töissä kai sit :(
No valhetelua on vaikea spekuloida, ehkä niinpaljon stressiä ettei vaan laukea ja mielummin valehtelee kuin myöntää asian (miehinen ego) ... mut koitelkaahan. Rentoutta peliin ;) ja tsemppiä :flower:
 
ap
Tarkennan viel et esim äsken vessassa käydessä tuli jotain limaa aika lailla ja haiskahti kyl ihan spermalle. Kuvittelenko?
Mut jos aatellaan et mies puhuu totta niin mistä tää määrän vähenimen vois johtua?
 
Isoko
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Sama tuli mullekin mieleen :x kun mies saa niin kyllä sen tuntee, haistaa ja näkee ... *miettii* ehkä hän feikkaa?? tai nooh, yksi mahdollisuus on tietysti se, että mies masturboi niinpaljon että ei vaan yksinkertaisesti ole mitään ( shooting blanks ) ... mene ja tiedä :xmas: anna vaikka suuseksiä joku kerta ja katso tuleeko sieltä mitään :whistle:
Mä en tunne kun mies laukee. Tai siis huomaan kyllä, mutta siis sisältäpäin en sitä tunne :eek:
 

Yhteistyössä