Sieltähän se nuoripari tuli hikisenä lenkiltä...Näin meillä naapurissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annica"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt on naapurissa pimeetä paitsi että just sieltä tytön huoneesta kajastaa pieni valo. Eli meni ihan oikein ton yhen arvaus. Ja hei niille jokka valittaa... Mulla on ihan oikeus kattoa naapurintaloa ja "kyylätä". Se on sitten eri jos menisi tontille tutkailemaan sun muuta. Tässä ei ole mitään väärää, mutta se on sitten eri asia onko tuolla tapahtunut jotain väärää.

[QUOTE="ap";26322187]No nyt on naapurissa pimeetä paitsi että just sieltä tytön huoneesta kajastaa pieni valo. Eli meni ihan oikein ton yhen arvaus. Ja hei niille jokka valittaa... Mulla on ihan oikeus kattoa naapurintaloa ja "kyylätä". Se on sitten eri jos menisi tontille tutkailemaan sun muuta. Tässä ei ole mitään väärää, mutta se on sitten eri asia onko tuolla tapahtunut jotain väärää.[/QUOTE]

No ei kai kukaan valoja pidäkään kun on valoisaa. Tai en tiedä missä asut mutta täällä on ainakin puolen yön aikaan niin valoisaa ettei valoja tarvi ;)

[QUOTE="juups";26321900]Niinpä! Ilmankos monen parisuhde väljähtääkin ja seksikin muuttuu pakkopullaks, kun ei edes yritetä keksiä jotain "hullutuksia"...[/QUOTE]

Hullutusten keksiminen ei tuo niitä nuoruusaikoja takaisin. Olo oli kuin kanilla, jatkuvasti hommissa.

Nykyään sitä on vähän muunlaisia hommia tehtävänä. Eipä silti, ei minun parisuhde ole mihinkään väljähtänyt vaikka en panekaan kuin viisitoistavuotiaana.

Jos mun poika harrastais parisuhteita 17-vanhana niin pitäisin mies miehe

Jos mun poika harrastais parisuhteita 17-vanhana niin pitäisin mies miehelle -puhuttelun!

Seksiä voi harrastaa mutta lenkit hoidetaan yksin ja opiskellaan. Ja aina kumi mukana. Ei suihkuseksiä.

Sanoisin, että jos jonkun panet paksuks ennen kuin olet saavuttanut unelmatyösi ja urasi pilaat, apua ei tipu.

No itselle teinin äitinä tuo e herätä mitään muuta mieleen, kun sen , että itse olisin ainakin tyytyväinen, jos on noinkin terveitä harrastuksia kuin lenkkeily. Sitäpaitsi sen teinin täydellinen vahtiminen joka hetki tarkoittaisi töistä pos jäämistä ja 24/7 yhdessä oloa... ei kiitos. itse luotan omani järkeen, että osaa edes jokun verran ajatella itsekin. pakkohan se on luottaa

Jaaha, sen verran päivitystä tilanteeseen, että tyttö on facebookkiin kirjoittanut, että on kihloissa tuon pojan kanssa. No tuosta voi kyllä sitten päätellä tyhmempikin loput. No ei siinä mitään, toivotaan että pysyy järki päässä ja ei tuu vahinkoja. Poika muuten täyttää kesällä 18, joten onko heidän touhunsa sitten laitonta.

Aika hassu laki sinällään.

[QUOTE="ap";26323514]Jaaha, sen verran päivitystä tilanteeseen, että tyttö on facebookkiin kirjoittanut, että on kihloissa tuon pojan kanssa. No tuosta voi kyllä sitten päätellä tyhmempikin loput. No ei siinä mitään, toivotaan että pysyy järki päässä ja ei tuu vahinkoja. Poika muuten täyttää kesällä 18, joten onko heidän touhunsa sitten laitonta.

Aika hassu laki sinällään.[/QUOTE]

Voi jeesus, joko sä stalkkaat facebookissakin?

Eiköhän sitten lapsen vanhemmat tiedä heidän suhteestaan ja sen laadusta, joten voit lakata kyttäämisen.

Koska tyttö täyttää 16? Ja ei ole laitonta silloinkaan, koska seurustelevat ja ikäero ei ole suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja äh;26323530:
Voi jeesus, joko sä stalkkaat facebookissakin?

Eiköhän sitten lapsen vanhemmat tiedä heidän suhteestaan ja sen laadusta, joten voit lakata kyttäämisen.

Koska tyttö täyttää 16? Ja ei ole laitonta silloinkaan, koska seurustelevat ja ikäero ei ole suuri.

Ei se oo mitään stalkkaamista vaan avointa tietoa. Tyttö on täyttänyt helmikuussa 15 ja poika siis täyttää kohta 18. Kolme vuotta ikäeroa. Juu ei se ihmeellistä ole. Kun ite olin nuori, niin muistan että rippikouluikäsenä monilla oli poikaystävä jolla oli auto. Ja ei nekään vaan käsistä toisiaan pitäneet.

Kyllä mä oon nähnyt nää jutut ja tiedän nuorten metkut, ei siitä oo kyse.

[QUOTE="ap";26323540]Ei se oo mitään stalkkaamista vaan avointa tietoa. Tyttö on täyttänyt helmikuussa 15 ja poika siis täyttää kohta 18. Kolme vuotta ikäeroa. Juu ei se ihmeellistä ole. Kun ite olin nuori, niin muistan että rippikouluikäsenä monilla oli poikaystävä jolla oli auto. Ja ei nekään vaan käsistä toisiaan pitäneet.

Kyllä mä oon nähnyt nää jutut ja tiedän nuorten metkut, ei siitä oo kyse.[/QUOTE]

No mistä tässä sitten on kyse? Naapurien kiusaamisesta? Miksei sulla ole omaa elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja äh;26323554:
No mistä tässä sitten on kyse? Naapurien kiusaamisesta? Miksei sulla ole omaa elämää?

Miten mä olen ketään kiusannut? Kai mä saan pitää silmät auki? Mä olen huomiokykyinen ja tarkkaavainen ihminen ja huomaan usein asioita joihin muut ei kiinnitä huomioo. En mä mitään stalkkaa ja en varsinkaan kiusaa.

Ja mitäs väliä sillä on? "Huvinsa" kullakin. Aika harmitonta tää on.

[QUOTE="ap";26323652]Miten mä olen ketään kiusannut? Kai mä saan pitää silmät auki? Mä olen huomiokykyinen ja tarkkaavainen ihminen ja huomaan usein asioita joihin muut ei kiinnitä huomioo. En mä mitään stalkkaa ja en varsinkaan kiusaa.

Ja mitäs väliä sillä on? "Huvinsa" kullakin. Aika harmitonta tää on.[/QUOTE]

Ton harmiton sanan voit jättää pois! Siinävaiheessa kun rupeat nettiin kirjottamaan moista sontaa; ja koet olevasi nyt kunnon "etsivä", ja tekeväsi maailmalle hyvän teon. Olet kaikkea muuta kun;
1) Tervejärkinen

2)Naapuri, ketä kukaan ei halua naapurikseen

3) Liian monta vuotta kotona...aika mennä töihin

4)Aika hankkia OMA ELÄMÄ

Kunnon kyylä, jolla ei ole omaa elämää :( Kuis ap sulla? 15v et edes tiennyt, mikä on poika?

Täälläpä nää "jakorasia jo 14v"-pilkkaavat. Kyllä minä tiesin missä mennään jo nuorena, mutta omat kokemukset ajoitin vasta myöhemmäksi. Hyvä niin.

Joo voin olla kyylä, mut parempi sekin kuin tämmöset näihin asioihin ihan leväperäisti suhtautuvat. Mut niin makaa kuin petaa. Ei ihme, että palstalla piisaa teinimammoja niin paljon kun ei päässä muuta liiku kuin noi jutut.

[QUOTE="ap";26323652]Miten mä olen ketään kiusannut? Kai mä saan pitää silmät auki? Mä olen huomiokykyinen ja tarkkaavainen ihminen ja huomaan usein asioita joihin muut ei kiinnitä huomioo. En mä mitään stalkkaa ja en varsinkaan kiusaa.

Ja mitäs väliä sillä on? "Huvinsa" kullakin. Aika harmitonta tää on.[/QUOTE]

Jep, tän viestin jälkeen oon taas iloinen ettei meillä oo naapureita lähellä.

Onhan se nyt aika törkeetä että kirjoitat palstalle ja vielä iät, syntymäkuukaudet sun muut, asianomaiset tunnistaisivat itsensä kyllä.

[QUOTE="ap";26323514]Jaaha, sen verran päivitystä tilanteeseen, että tyttö on facebookkiin kirjoittanut, että on kihloissa tuon pojan kanssa. No tuosta voi kyllä sitten päätellä tyhmempikin loput. No ei siinä mitään, toivotaan että pysyy järki päässä ja ei tuu vahinkoja. Poika muuten täyttää kesällä 18, joten onko heidän touhunsa sitten laitonta.

Aika hassu laki sinällään.[/QUOTE]

Ja stalkkaaja vielä facessakin

[QUOTE="ap";26323756]Täälläpä nää "jakorasia jo 14v"-pilkkaavat. Kyllä minä tiesin missä mennään jo nuorena, mutta omat kokemukset ajoitin vasta myöhemmäksi. Hyvä niin.

Joo voin olla kyylä, mut parempi sekin kuin tämmöset näihin asioihin ihan leväperäisti suhtautuvat. Mut niin makaa kuin petaa. Ei ihme, että palstalla piisaa teinimammoja niin paljon kun ei päässä muuta liiku kuin noi jutut.[/QUOTE]

Muista pestä ikkuna välillä, niin näkyy paremmin :laugh: Paljon sulla on ikää?

[QUOTE="ap";26323756]Täälläpä nää "jakorasia jo 14v"-pilkkaavat. Kyllä minä tiesin missä mennään jo nuorena, mutta omat kokemukset ajoitin vasta myöhemmäksi. Hyvä niin.

Joo voin olla kyylä, mut parempi sekin kuin tämmöset näihin asioihin ihan leväperäisti suhtautuvat. Mut niin makaa kuin petaa. Ei ihme, että palstalla piisaa teinimammoja niin paljon kun ei päässä muuta liiku kuin noi jutut.[/QUOTE]

"jakorasia jo 14 v".. Ahahaha. Minä aloitin seksielämän aikaisin, kyllä.
Mutta samalle miehelle menetin neitsyyteni jonka kanssa olen naimisissa ja yhteisiä lapsiakin löytyy.
Ja lapset tulivat suunnitellusti.

Ja mitä se sun kyyläämisesi sitten tilanteeseen auttaa. Seksiä harrastavat jos haluavat vaikka sinä kuinka sitä taivastelisit.

Taidan olla pervo, mutta jotenkin tää ketju on toisaalta niin naurettava, mutta toisaalta suorastaan kiihottava. Varmaan se kyttääminen kiihottaa tätä avaajaa kun saa päässään pyöritellä noita syntisiä ajatuksia ja pohtia menetettyä nuoruuttaan. Ja sitä että jäi vastaavat jutut häneltä ilmeisesti väliin.

Yhteistyössä