Shellit katoavat Suomesta kokonaan Shell-asemien määrä on jo vähentynyt, ja nyt ne katoavat kokonaan.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskomaton uutinen, joka on minulle aamun ensimmäinen. Olin juuri siirtymässä päivän uutisiin.
Kun aikoinaan luovuin autoilusta, kävin Shellillä juomassa munkkikahvit ikäänkuin olisin pysähtynyt tankkaamaan bensaa.
Nykyään käyn läheisellä Shellillä vain vessassa. En enää kaipaa huoltoasemien tunnelmaa.

vierailija
Uskomaton uutinen, joka on minulle aamun ensimmäinen. Olin juuri siirtymässä päivän uutisiin.
Kun aikoinaan luovuin autoilusta, kävin Shellillä juomassa munkkikahvit ikäänkuin olisin pysähtynyt tankkaamaan bensaa.
Nykyään käyn läheisellä Shellillä vain vessassa. En enää kaipaa huoltoasemien tunnelmaa.
Missä lepäät pitkillä matkoilla?

vierailija
Oletpa sinä pihi. Säästät sentin ilmaisiin lähivessan papereihin pyyhkiessäsi sontaasi
Olematon säästö ja altistut sairaalloisen pihinä mieluummin likaisen yleisövessan bakteerimereen

Eipä tää naisoletettu yllätä enää millään kummallisuuksillaan

vierailija
Oletpa sinä pihi. Säästät sentin ilmaisiin lähivessan papereihin pyyhkiessäsi sontaasi
Olematon säästö ja altistut sairaalloisen pihinä mieluummin likaisen yleisövessan bakteerimereen

Eipä tää naisoletettu yllätä enää millään kummallisuuksillaan
kiukkuisesta viestistäsi päättelen, että olet huoltoasemalla töissä.
Kun pidät taukoa rasvamontusta, räpläät kännykkääsi mammapalstalla.
Shell on luontopolkuni lähistöllä. Ehkä sinulla on parempi rakko tai moraali.
Ulkomailla suurin ongelmani vessoissa on mistä tulee lavuaaarin vettä. viime matkalla liikuin luksuspaikoissa, ja olin kuin Miitta-täti podcastissaan.
Ei me boomerit enää heti hoksata lavuaarien hienouksia. Joka paikassa oli eri viritykset.
Onko muuten kukaan koskaan huomauttanut sinulle millainen tosikko olet?

Yhteistyössä