Missä lepäät pitkillä matkoilla?Uskomaton uutinen, joka on minulle aamun ensimmäinen. Olin juuri siirtymässä päivän uutisiin.
Kun aikoinaan luovuin autoilusta, kävin Shellillä juomassa munkkikahvit ikäänkuin olisin pysähtynyt tankkaamaan bensaa.
Nykyään käyn läheisellä Shellillä vain vessassa. En enää kaipaa huoltoasemien tunnelmaa.
Kuuluu yksityisasioiden piiriin. Kysy sama kysymys häntäkärpäsiltäni.Missä lepäät pitkillä matkoilla?
Oletpa sinä pihi. Säästät sentin ilmaisiin lähivessan papereihin pyyhkiessäsi sontaasiUskomaton uutinen, joka on minulle aamun ensimmäinen. Olin juuri siirtymässä päivän uutisiin.
Kun aikoinaan luovuin autoilusta, kävin Shellillä juomassa munkkikahvit ikäänkuin olisin pysähtynyt tankkaamaan bensaa.
Nykyään käyn läheisellä Shellillä vain vessassa. En enää kaipaa huoltoasemien tunnelmaa.
Todista väitteesi!Nehän on kauan jo ollutkin st1-asemia. Ei se v-powerikaan ole ollut aitoa tavaraa aikoihin, vaan st1:sen ysikasia.
kiukkuisesta viestistäsi päättelen, että olet huoltoasemalla töissä.Oletpa sinä pihi. Säästät sentin ilmaisiin lähivessan papereihin pyyhkiessäsi sontaasi
Olematon säästö ja altistut sairaalloisen pihinä mieluummin likaisen yleisövessan bakteerimereen
Eipä tää naisoletettu yllätä enää millään kummallisuuksillaan