sheivaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2 lapsen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2 lapsen mamma

Vieras
Aloin tässä omia karvojani ajellessa miettimään kuinka yleistä tämä on ja mitkä tekijät saavat naiset sheivaamaan / siistimään karvansa. Kertokaapa omat syynne sheivata tai olla sheivaamatta ja vähän taustoja itsestänne sekä etenkin omien havaintojenne pohjalta ketkä tätä kohtuullisen vaivalloista hommaa tekee. Siis vaikuttaako ikä, koulutus, työ, harrastukset, sinkkuus/parisuhde, kaveripiiri, paino, mikä vain siihen sheivaako nainen vai ei. Eli voidaanko vastaantulevasta naisesta sanoa, että tuolla on kiitorata 89% varmuudella tai että tuo nyt ei ainakaan ole posliiniä nähnyt kuin anttilan astiaosastolla :)
Kerron omat syyni ja havaintoni tuonnenpana etten vaikuta teidän mielipiteisiin heti alussa ;)

Jaapa jaa =D

Itse olen n. 25 v. ammatillisesti koulutettu, naimisissa (suhteessa 6,5 v), normaalipainoinen, muutenkin tavallisen näköinen, matalapalkkainen duunari.

Järjestäen kaikki tuntemani naisihmiset (sis. kaverit ja työkaverit, perhe, suku, tuttavat 20-60 vee) jollakin tapaa itseänsä siistivät.

Itellä menee kainalot ja bikini-alueet, kesäaikaan ja satunnaisesti sääret.

No itse kyllä siistin paikkoja, jo ihan sen takia että ne karvat kasvaa muuten ihan missä sattuu. Ja se on inhottavaa ja sattuu, kun pitkät karvat onnistuu tarttumaan pikkuhousunsuojan teippiin!!
En ole sen kummemmin pohtinut ihmisluokkia tai -tyyppejä, kuka sheivaa ja kuka ei.

Sheivaan, koska en tykkää karvoista tietyissä paikoissa.

23-vuotias, avoliitossa, esikoinen tulossa, vakituisessa työpaikassa, aika vähän kavereita, lukio+amk-opintoja+yliopisto-opintoja, ei pahemmin harrastuksia...Mitä vielä? :D

sheivaan koska se lisää tuntoherkkyytttä seksin aikana, mies tykkää antaa suuseksiä kun ei oo karvoja suu ja neä täynnä ja pysyy puhtaampana ja näyttää hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
sheivaan koska se lisää tuntoherkkyytttä seksin aikana, mies tykkää antaa suuseksiä kun ei oo karvoja suu ja neä täynnä ja pysyy puhtaampana ja näyttää hyvältä.

niin ja 29 vuotias, ammattikorkakoulututkinto, avoliitossa, ei lapsia.

Minun vaimo siistii vain majavansa. Ollaan oltu kymmenen vuotta ja aina välillä pyydän häntä ottamaan enemmän ja joskus pyydän antaa kasvaa ihan vain vaihtelun vuoksi. Posliini ei tarvi olla mutta jos siistii niin onhan se paljon mukavempaa upottaa naamansa sinne. Itse pidän myös alapääni siistinä kuitenkaan ottamatta kaikki pois.

22v, kotiäitinä nyt, ammattitutkinto, vakipaikka, avoliitossa, yks lapsi.

Sheivailen itteni ja mieheni takia, omasta mielestä rehottava puska ei oo mikään nätti näky, ja itsestäni tuntuu että jos on karvat niin "ei saa millään puhtaaks", kun on ajeltu on siisti ja puhdas olo =)
Ja sheivailen kyllä usein kainalot, sääret ja alapäähän joko kiitorata tai posliini.

Kattavia vastauksia mutta lisää kaivataan. Eihän noista vielä luotettavaa tilastoa saa ;)

Mutta ne omat tiedot: tosiaan 2 lasta, avioliitossa 6 vuotta, amk-tutkinto, 30v. Sheivaan ulkonäön, hygienian ja seksin vuoksi (itelle tuntuu paremmalta ja mieskin nuolee mielummin siistittyä). Yleensä kiitorata, välillä vaihtelun vuoksi täysposliini. Ei hiki ja pissa tartu. Uimahallissa käyntikin on kivempaa kun ei tarvitse pelätä rehottavia karvoja. Välillä kyllä jotkut mummot tuijottaa :) Mutta nuoret tytöt kai pitää luonnollisena, kun itsekin siistivät.
Kaveripiiristä (samaa ikäluokkaa ja koulutustasoa) varmaan joka toinen antaa rehottaa ihan luonnollisena alapääkarvoituksensa (HYI!) ja osa siistii hieman. Taidan olla outo siinä mielessä meidän porukassa.

Yhteistyössä