Sheivaaminen raskaana

• Viestiketjun aloittaja "neppari"
  • Ensimmäinen viesti
"neppari"
Miten olette onnistuneet sheivaamaan alapään ison mahan kanssa? Raskauteni on vasta alussa, mutta tuli tänään suihkussa tuollainen mieleen. Sääretkin voi olla varmaan hankala jos maha on oikeinkin iso? Joku kuitenkin epäilee, niin kyllä tosissani kyselen..

"neppari"
[QUOTE="Mie";25718051]Miehen avulla. :)[/QUOTE]

Eikai? Ei olisi edes vaihtoehto.. En muutenkaan sheivaile miehen nähden. Sama asia kun se etten käy kakalla hänen nähden.

Isomahainen
Mulla maha kasvoi yläkäyrien yläpuolella ja vyötärönympäryskin oli 125cm suunnilleen, mutta silti pystyin karvat ajamaan itse (sokkona tosin kun eihän sinne enää nähnyt :D) Sääret sain ajeltua niin että nostin jalan hieman sivulle ylös (esim vessanpytyn reunalle). Alapään karvat sai parhaiten samassa asennossa tai kyykyssä :)

"neppari"
Mulla maha kasvoi yläkäyrien yläpuolella ja vyötärönympäryskin oli 125cm suunnilleen, mutta silti pystyin karvat ajamaan itse (sokkona tosin kun eihän sinne enää nähnyt :D) Sääret sain ajeltua niin että nostin jalan hieman sivulle ylös (esim vessanpytyn reunalle). Alapään karvat sai parhaiten samassa asennossa tai kyykyssä :)
Huh, kiva kuulla. Mutta onnistuuko myös ihan kunnolla haarojen välistä? Ettei vain siitä edestä.

"vieras"
kuvittelin että olis ollut ongelma, mutta ihan raskauden loppuun saakka onnistui (tosin laiskuuttani sheivasin harvemmin raskauden loppupuolella, oli se sen verran hankalempaa kumminkin). Mulla tosin oli keskimäärästä pienempi maha kun lapsivettä oli normia vähemmän. Tosiaan sokkona sitä joutui kyllä ajelemaan, mutta kun varovainen on niin ei ongelmaa :)

Isomahainen
[QUOTE="neppari";25718108]Huh, kiva kuulla. Mutta onnistuuko myös ihan kunnolla haarojen välistä? Ettei vain siitä edestä.[/QUOTE]

Juu onnistui myös haarojen välistä kunnolla, taipumista se kyllä vaati :)

Annoin kasvaa. Otin sen asenteen, että kyllä sitä saa rauhassa rehottaa sen 9 kuukautta, sen verran pitää osata noita naisille asetettuja ulkonäköpaineita höllätä.
Kaverilla oli ajeltu karvat synnärillä (en todella tiedä mistä syystä), kun ei ollut sheivaillut raskausaikana ollenkaan. Mutta mielummin annan miehen ajella, kun jonkun tuntemattoman sitten täyttä viidakkoa siellä h-hetkellä. Ja siis mies "joutunut" hommaan vasta kerran (rv nyt 38), muuten olen ylettänyt itse.

En usko.
Saat toki valehdella itsellesi ja etenkin muille, mutta totuus on, että jos miehet katoaisivat maan päältä, lakkaisi alapään sheivaaminen kuin seinään.
Aijaa :D

Mistä ne miehet edes tietää että kenellä on karvat ja kenellä ei? Ei ne ulospäin näy...ja meikäläinen on tasan niin itsekäs että tekee mitä itse haluaa, ei mitä miehet toivoo.

Mä en tajuu miten ne karvat voi tuntua yhtään miltään? Ihan niinku hiukset, tai säärikarvat. Eihän ne tunnu. Vai tuntuuko??? Mulla ei ainakaan... Sen sijaan jos vetäsen alapään puliks, niin sit vasta tuntuukin, eikä todellakaan mukavalta.

No mahtuu tietenki :D Mut mä ny käsitin että tässä ketjussa puhutaan ihan paljaaksi sheivaamisesta... Siis ainakin osittain...
Njaa, itse teen vähän molempia, ajan ja jaksamisen mukaan. Mutta tosiaan vastaus alkuperäiseen kysymykseen: hiukset ovat päässä vapaana, mikään tiukka vaatekappale ei hankaa niitä koko päivää. Lisäksi päänahan iho on hieman eri luokkaa kuin alapään iho. Eikä päässä ole niin kosteaa kuin alapäässä. Että näillä, ja varmasti useammillakin perusteilla voisin sanoa ettei alapääkarvoja voi mitenkään verrata hiuksiin. Myöskään sääret eivät ole jatkuvasti kosteassa ja niiden iho on paksumpaa. Sitä paitsi jos joutuisin valitsemaan sääret tai alapään, valitsisin sääret, koska ne ovat mitä enimmissä määrin myös kosmeettinen haitta. Näkyvät esim. sukkisten alta.

Njaa, itse teen vähän molempia, ajan ja jaksamisen mukaan. Mutta tosiaan vastaus alkuperäiseen kysymykseen: hiukset ovat päässä vapaana, mikään tiukka vaatekappale ei hankaa niitä koko päivää. Lisäksi päänahan iho on hieman eri luokkaa kuin alapään iho. Eikä päässä ole niin kosteaa kuin alapäässä. Että näillä, ja varmasti useammillakin perusteilla voisin sanoa ettei alapääkarvoja voi mitenkään verrata hiuksiin. Myöskään sääret eivät ole jatkuvasti kosteassa ja niiden iho on paksumpaa. Sitä paitsi jos joutuisin valitsemaan sääret tai alapään, valitsisin sääret, koska ne ovat mitä enimmissä määrin myös kosmeettinen haitta. Näkyvät esim. sukkisten alta.
Ei voikaan verrata, mut tarkoitin, etten minä ainakaan tunne alapääkarvojen olemassaoloa sen kummemmin kuin hiustenkaan :D Mut tässä se taas nähtiin miten erilaisia me ihmiset ollaan :)

:DD
mulla onnistu säärien sheivaaminen kyllä, mut alapään siistiminen jäi kyl lopussa kokonaan, koska en uskaltanu ilman silmiä lähtee sinne terällä sohimaan :D oli muuten synnytyksen jälkeen ihanaa ku pääs sheivaa! :D

"hmm"
Mä en tajuu miten ne karvat voi tuntua yhtään miltään? Ihan niinku hiukset, tai säärikarvat. Eihän ne tunnu. Vai tuntuuko??? Mulla ei ainakaan... Sen sijaan jos vetäsen alapään puliks, niin sit vasta tuntuukin, eikä todellakaan mukavalta.
Itseasiassa hiukset vasta tuntuvat ja pahasti. Olen ollut kahdesti kokonaan kalju ja voi että kun se on MUKAVAA! Niin ilmava ja kevyt olo, hiukset eivät kutita, koske naamaa, mene suuhun, jää jumiin, ole silmien edessä, irtoile ja ole kaikkialla. Mutta puhtaasti ulkonäkösyistä en viitsi kaljuna pysyä :(

Yhteistyössä