A
apua olisi saatava
Vieras
:ashamed:
Mikä on etten saa tyydytystä rakastelusta??
Teidän että taustalla on exän sanomat moitteet..(hänelle oli aina tärkeää oma tyydytys..ei esileikkiä..ei suuseksiä.,..ja sitten mollasi kuinka huono olen..kun en pysty saamaan orgasmia....)
Nyt..uuden partnerin löydyttyä...Upea upea mies..
Itseä harmittaa todella...tuntuu että jokin este on jossain.,.en vaan pysty antautumaan täysillä...vaikka olen valmiina kaikkeen..mitä halutaan yhdessä kokeilla..
Se ei vaan tunnu sellaiselta kuin pitäis....
Kertaakaan en ole orgasmia saanut..ei siinä..että sen pitäisi olla SE juttu..
Gyne ehdotti sexpoa....ellei syynä ole sitten pillerit jotka tappaa halua..
(olen kyllä tosi herkkä pilsuille....)
Hinnat vaan hurjat...60 euroa tunti...Jos siellä joutuu 10 kertaakin käymään...tässä rahatilanteessa se olisi kauhistus..Vaikkakin tekisin pian mitä vaan..että tilanne parantuisi.
Nyt sitten kysynkin..onko kukaan saanut apua..sexposta???
Mikä on etten saa tyydytystä rakastelusta??
Teidän että taustalla on exän sanomat moitteet..(hänelle oli aina tärkeää oma tyydytys..ei esileikkiä..ei suuseksiä.,..ja sitten mollasi kuinka huono olen..kun en pysty saamaan orgasmia....)
Nyt..uuden partnerin löydyttyä...Upea upea mies..
Itseä harmittaa todella...tuntuu että jokin este on jossain.,.en vaan pysty antautumaan täysillä...vaikka olen valmiina kaikkeen..mitä halutaan yhdessä kokeilla..
Se ei vaan tunnu sellaiselta kuin pitäis....
Kertaakaan en ole orgasmia saanut..ei siinä..että sen pitäisi olla SE juttu..
Gyne ehdotti sexpoa....ellei syynä ole sitten pillerit jotka tappaa halua..
(olen kyllä tosi herkkä pilsuille....)
Hinnat vaan hurjat...60 euroa tunti...Jos siellä joutuu 10 kertaakin käymään...tässä rahatilanteessa se olisi kauhistus..Vaikkakin tekisin pian mitä vaan..että tilanne parantuisi.
Nyt sitten kysynkin..onko kukaan saanut apua..sexposta???