H
hohhoijaa..
Vieras
Eli tällainen ongelma on meidän parisuhteessa ja mies juuri tuossa ilmoitti, että on hänen mielestään turha jatkaa ja olla yhdessä kun meidän tarpeet eivät täsmää! =0. Hieman ällikällä lyötynä tässä, tosin kyllä myönnän etten ole se aloittava osapuoli kovinkaan usein. Luulen halujeni vähäisyyden olevan minipillerien syönnin tulos, koska sitä on jatkunut juuri niin kauan kun pillereitä olen popsinut. Joka tapauksessa olemme sängyssä vähintään kerran viikossa, monesti kolmekin kertaa. Mutta tämä ei ukolle passaa..
kierukkaresepti hommattu eilen, jos se sitten auttaisi tuohon haluamisasiaan..
Voihan tässä nyt olla joku muukin asia hänen mieltään painamassa, vaikka väittääkin että tuo seksin vähyys on ainoa mikä kaihertaa. Puhua varmaan joo tarvitsisi enemmän, mutta nytkin lähti ovet paukkuen ja renkaat vinkuen kun totesin sitten etten minä erota halua mutta jos minä en riitä niin sitten hänen ei auta muu kuin etsiä itselleen sellainen nainen, joka jaksaa aamuin illoin ja vielä päivälläkin.
Kiitos ja kumarrus että sain purkaa mieltäni =)
kierukkaresepti hommattu eilen, jos se sitten auttaisi tuohon haluamisasiaan..
Voihan tässä nyt olla joku muukin asia hänen mieltään painamassa, vaikka väittääkin että tuo seksin vähyys on ainoa mikä kaihertaa. Puhua varmaan joo tarvitsisi enemmän, mutta nytkin lähti ovet paukkuen ja renkaat vinkuen kun totesin sitten etten minä erota halua mutta jos minä en riitä niin sitten hänen ei auta muu kuin etsiä itselleen sellainen nainen, joka jaksaa aamuin illoin ja vielä päivälläkin.
Kiitos ja kumarrus että sain purkaa mieltäni =)