seurustelu ja nettitreffiprofiili...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Olen ollut kohta 2 kk suhteessa mieheen, jonka tapasin nettitreffipalstan kautta. Kun olimme tapailleet muutamia kertoja ja kaikki alkoi vaikuttamaan hyvältä, poistin oman profiilini. Tällä miehellä se on edelleen...

Olen puhunut asiasta ja mies vähättelee profiilin merkitystä ja sanoo että kun hän vaan käväisee siellä s-posteja lukiessa... Jotenkin vaan tuntuu selitykseltä...

Nyt minua vaivaa ajatus että hänellä on useampi viritys yhtäaikaa mutta miten sen todistaisin? En viitsi naamioitua uuteen profiiliin, jos hän kuitenkin saa selville että se olisin minä.

Miten sinä suhtautuisit asiaan? Onko minulla "oikeus" vatvoa asiaa? Ajattelin että laitan oman profiilini takaisin piruillakseni. Jos hän huomaa sen siellä, voinhan sanoa että käyn vaan s-postin takia sielläkin....
Jo on ongelmat, huh :)

Ite en olis poistanu koko profiilia ennenku mies siitä jotain sanois..

Laita vaan takasin ja käytä sitä ihan avoimesti. Just vaikka spostin takia.
Huomaat kyllä mitä mieltä miehes siitä sit on ja ehkä senkin profiili yhtäkkiä häviää sieltä.. :D

Tänään tapaan miehen ja otan asian esille. Jos ei profiili sieltä poistu, laitan todellakin omani takaisin. Ja mies tietää että sain aikas paljon kiinnostuneita yhteydenottoja, siksi sen profiilin poistinkin. Haluan keskittyä yhteen kerrallaan...

Joillakin jää kyllä seuranahku 'päälle'.
Höpö ja löpö - ei sähköpostin vuoksi tarvitse nettiprofiilia deittipalstalla pitää.
Eikä siellä kirjoittelevat voi olla 'ystäväystäviä'.

Paras kohdalle sattunut tapaus tästä oli kun matkustin toiselle paikkakunnalle tapaamaan nettimiestä - tapaamisen aikan hän pujahti toiseen huoneeseen kirjoittelemaan netissä - kun menin kyselemään että mitäs puuhaat - niin deittipalstallahan se mies siellä !
Vähänkö repesin ja totesin ettei hommasta mitään tule.
Asoiden piti olla muuten hyvin - oltiin oltu talkoissa juuri miehen sukulaisten ja perheen kanssa yms yms.
Anyway , luulen että jotkut tulee nettideittailusta riippuvaiseksi.
harmi - sillä joskushan moinen voi ehkäistä oikean elämän ja oikean ihmissuhteen.

Eli olet ihan oikeassa , jos seurustelette - niin profiilit metsään.

Ei kuulemma ole saanut koskaan paljon yhteydenottoja... Voihan se tietysti olla että kun yli vuoden hän profiiliaan on käynyt katsomassa niin on ns. tapa... (huono selitys tääkin....) Vaikka huomasin itsekin lyhyemmän ajan jälkeen "kaipaavani" sitä jännitystä että oliskohan tullut kivoja viestejä. Mutta kuten sanoin, ei vopi keskittyä kuin yhteen jos tosissaan ollaan!
Hän asuu hieman kauempana, joten emme ihan hirveän usein pysty tapaamaankaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä tekaisisin uuden nettihenkilöllisyyden ja ottaisin profiilin kautta mieheen yhteyttä nähdäkseni, onko hän kiinnostunut muista.

Miten helppoa on hieman it-alaa osaavan saada selville mistä suunnasta yhteydenotot netissä tulevat? En haluaisi paljastua paitsi tietysti silloin jos ei hänellä olisi puhtaat jauhot pussissaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kyllä tekaisisin uuden nettihenkilöllisyyden ja ottaisin profiilin kautta mieheen yhteyttä nähdäkseni, onko hän kiinnostunut muista.

Miten helppoa on hieman it-alaa osaavan saada selville mistä suunnasta yhteydenotot netissä tulevat? En haluaisi paljastua paitsi tietysti silloin jos ei hänellä olisi puhtaat jauhot pussissaan...

En tiedä. Voisitko käydä laittamassa viestisi jonkun kaverisi luota kaverin koneelta?

Yhtä kaveria kyselinkin jo alustavasti, mutta hän ajatteli että oma miehensä saisi selville että on treffipalstalla käyty koneella... En halua tätä kovin laajalti vatvoa, tuntuu melkein naurettavalta epäillä edes. Mutta en halua joutua narrin rooliin. Tiedän saavani kunnollisenkin miehen tai sitten olen ilman kokonaan. Tämä mies siis muuten todella mukava ja mulle sopiva ;) Ainut mikä hiertää on tuo profiilihässäkkä...

No mä voisin sun puolesta laittaa ne viestit ja välittää sitten vastaukset sulle :)

Kiitos tarjouksesta, mutta luulen että puhun asiasta vielä kerran miehelle suoraan. Jos ei homma muutu, otan oman profiilin takaisin ja laitan ko. miehelle viestiä treffipalstan kautta ;) Siis ihan omana itsenäni. Voisi sitten päivittäin ihmetellä miten paljon sitä s-postia treffipalstalle tuleekaan :D

Lainaa joltakin kaverilta mokkulaa kun lähetät viestejä valeprofiilista. Mokkulan ip-osoitetta on hankala selvittää.

Itse asiasta olisin sitä mieltä, että netin kautta tavanneiden on syytä sopia, milloin alustava deittailu muuttuu seurusteluksi ja profiilit poistetaan. Miehet on siitä yksinkertaisia otuksia että asia ei kirkastu ennen kuin siitä on sovittu.

Mulla on omakin mokkula.. siinäkö siis ratkaisu ;)
Tänään selvitän asian miehen kanssa. Jos ei mielestään suhdettamme 2 kk:n tapailun jälkeen voi kutsua seurusteluksi, taidan sitten tarvitakin sitä profiiliani takaisin? Jos toisella on verkot koko ajan ns. vesillä, miten meidän juttumme voisikaan kunnolla kehittyä, huoh... Aina yhtä hankalia nää ihmissuhteet...

Yhteistyössä