Seurustelu bändin jäsenen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja onnen tähtiilta
  • Ensimmäinen viesti
Miijaliina
Mieheni ja lasteni isä on muusikko ja keikkailee . Siihenkin tottuu ja toisaalta vaikkei yhteisiä viikonloppuja meillä niin olekaan niin lapset saavat olla isän kanssa arkipäivinä varmaan enemmänkin kuin tavallisessa päivätyössä oleva isä ehtii olemaan .
Olemme tottuneet siihen että iskä käy keikalla . Joskus illalla lähtee ja on jo aamulla kotona .
Minä en valita , se on työtä siinä missä muutkin .
 
vieras
Hyvä ystäväni seurusteli kauan erään aika suositun laulajan kanssa. Oli jopa mulle, täysin tässä parisuhteessa ulkopuoliselle, aika raskasta kun oltiin vaikkapa porukalla jossakin. Aina oli selkääntaputtelijoita, karaoketähti-wannabeitä, naisia lirkuttelemassa tosi avoimesti vaikka ystäväni paikalla olikin. Julkinen ammatti on kyllä rankka kaikille läheisillekin. Mutta jos kyseessä ihan joku kapakkabändi, niin siinä sitten enemmän hankaluuksia varmaan niistä työajoista. Mies luultavasti aina töissä silloin kun muut juhlivat tai lomailevat.
 
vieras
Noi työajat on aika ikäviä, ei oo kovin kivaa kun mies on parin viikon rundilla lapissa, mut tosiaan onhan muissakin ammateissa ei niin kivoja työaikoja. Mut se naisten itsensä tyrkyttäminen keikoilla on aika ikävää :/ ja sit muutenkin kun liikkuu jossain ihmisten ilmoilla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HelloShitty kuullut vuorotyöstä koskaan?
no en! mikä se semmonen on? :eek:
mä en jaksa ala vääntää...ehkä se duunarin elämä sitten on ihan samanlaista ku muusikon.. :whistle:

Ei tarvitse vääntää, mutta kerro nyt (tyhmälle?) millä tavalla muusikon elämä eroaa duunarin elämästä?

Nimim keikkailevan (ei muusikko) miehen vaimo, jonka ystäviin, tuttaviin ja sukulaisiin kuuluu näyttelijöitä, muusikoita ja moniosaajia. Ammatillisesti toki elämässä, siis työelämässä, on eroa, mutta muuta kummempaa eroa en ole huomannut...
Minäpä kerron:
Muusikon työajat ovat siis iltaisin ja öisin, kuten muidenkin keikkatyöläisten voi olla. Mutta muusikoilla työkeikkoihin voi kuulua juhliminen, alkoholi yms., toisin kuin putkimiehen työkeikoille. Lisäksi muusikoilla voi olla bändäreitä, jotka pyrkivät muusikon housuihin.
En ole kuullut, että putkimiehillä olisi bändäreitä. Eli siinä muutama eroavaisuus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HelloShitty kuullut vuorotyöstä koskaan?
no en! mikä se semmonen on? :eek:
mä en jaksa ala vääntää...ehkä se duunarin elämä sitten on ihan samanlaista ku muusikon.. :whistle:

Ei tarvitse vääntää, mutta kerro nyt (tyhmälle?) millä tavalla muusikon elämä eroaa duunarin elämästä?

Nimim keikkailevan (ei muusikko) miehen vaimo, jonka ystäviin, tuttaviin ja sukulaisiin kuuluu näyttelijöitä, muusikoita ja moniosaajia. Ammatillisesti toki elämässä, siis työelämässä, on eroa, mutta muuta kummempaa eroa en ole huomannut...
Minäpä kerron:
Muusikon työajat ovat siis iltaisin ja öisin, kuten muidenkin keikkatyöläisten voi olla. Mutta muusikoilla työkeikkoihin voi kuulua juhliminen, alkoholi yms., toisin kuin putkimiehen työkeikoille. Lisäksi muusikoilla voi olla bändäreitä, jotka pyrkivät muusikon housuihin.
En ole kuullut, että putkimiehillä olisi bändäreitä. Eli siinä muutama eroavaisuus.
Mut kai nyt putkimiehenki pöksyihin voi joku pyrkiä, vaikka ei välttämättä just bändäri, mut...?
B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mut kai nyt putkimiehenki pöksyihin voi joku pyrkiä, vaikka ei välttämättä just bändäri, mut...?
B)
Toki toki. Ne on niitä "putkareita", jotka pyörii niiden jaloissa ja ajelee ympäri Suomen sen ihanan putkimiehen perässä. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Kannattaa seurustella... Me ollaa uskollista sakkia :whistle:
Sää nyt oot muutenki niin välkky ettei mitään rajaa :xmas:
Niin.... mikäli alkoholi ei ole tuhonnut mun kaikkia aivosoluja, todistetusti keskivertoa huomattavasti viisaampi :D
No on se sitten tuhonnut juu :saint:
 
live with me
Olen seurustellut ja nyt naimisissa. Työ tai työajat eivät ole olleet ongelma missään vaiheessa. Mies voi olla pari kuukautta rundilla mutta sitten kun tulee niin on ihanaa tavata, aina uudelleen ja uudelleen. Homma pysyy freesinä vuodesta vuoteen. Kaikki kaverit ovat muusikoita tai heidän vaimojaan, miehen poika on muusikko jne. Bändäreistä en murehdi, kyllä aikuinen mies tietää/pitää tietää, miten käyttäytyy. Pitää olla itseluottamusta ja luottamusta toiseen, jos on hyvin mustasukkainen luonteeltaan niin silloin saattaa olla hankalaa.
 
En enää. Seurustelin 5 vuotta. Mutta mun "normaalin ihmisen arki" oli niin erilaista kuin keikkailevan arki. Nukuttiinkin aivan eri aikoihin. En kulkenut mukana keikoilla monestakin syystä. Mustasukkainen en osannut olla ja näin jälkikäteen oli hyvä, etten ollutkaan -ei ollut aihetta.

Suhde kaatui moneenkin juttuun mutta päällimmäiset syyt olivat mun haaveet sitoutumisesta, perheestä ja lapsista. Ja taas toisen osapuolen haaveet olivat takoa, kun rauta on kuumaa. Ymmärrän/ymmärsin sen hyvin, sillä viihdeala vaan on niin julmaa, että jos aikoo pärjätä ja pitää itsensä pinnalla niin sitä on tehtävä koko ajan. Sanoin monesti, että joku samalla alalla työskentelevä osais tukea ja ymmärtää häntä artistina paremmin kuin minä -tavallinen naapurin tyttö, jolla on hyvin tavalliset haaveet. Tavalliset siis hänen näkökulmastaan mutta mulle kultaakin arvokkaammat.

Kompromissi saatiin aikaan ja hyvä olo on vieläkin näin vuosien jälkeen. Hän on edistynyt urallaan ja minä saanut perheen ihanan rakkaan kanssa.

Sen kyllä haluaisin ap:lle ja muille asiasta kiinnostuneille sanoa, että turhaakin turhempaa on lähteä suhteeseen "julkisuuden kipeänä". Se on suhde siinä missä muutkin suhteet. Turhat aikeet karahtaa kiville ennemmin tai myöhemmin eikä tosi rakkautta löydä väkisin. Ei silllä leuhkimaan kannata alkaa sen enempää kuin Maijan joka löysi Matin. :heart:
 
harmaileva merianna
joo voisin, itseasiassa ollutkin etäsuhteessa viimeisen vuoden ajan keikkailevaan muusikkoon ,etäsuhde koska asutaan eri maissa, nyt heinäkuussa tavataan!...ainoa hankaluus on vaan tämä välimatka
 

Yhteistyössä