Seurustelisitko armeijaa käymättömän kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Militaristijuntti persu
  • Ensimmäinen viesti
XTV88
Armeija on mulle melkeinpä miinusta - tai no ei ainakaan mikään bonus. Mutta sitten pitää käydä sivari. Mut ns. hullunpaperit - en ees usko että niitä kukaan terve tosta vaan saa. Jos saa, niin ei ees oo terve vaan jotain päässä vippaa.

Armeijaa käymättömän kanssa kyllä, mutta en hulluhuijarin kanssa.
 
"vieras."
Armeija on mulle melkeinpä miinusta - tai no ei ainakaan mikään bonus. Mutta sitten pitää käydä sivari. Mut ns. hullunpaperit - en ees usko että niitä kukaan terve tosta vaan saa. Jos saa, niin ei ees oo terve vaan jotain päässä vippaa.

Armeijaa käymättömän kanssa kyllä, mutta en hulluhuijarin kanssa.
Nehän saa todella helposti eikä tarvitse edes mitään teatteria vetää eikä edes olla hullu.
 
cvbnm,
Armeija on mulle melkeinpä miinusta - tai no ei ainakaan mikään bonus. Mutta sitten pitää käydä sivari. Mut ns. hullunpaperit - en ees usko että niitä kukaan terve tosta vaan saa. Jos saa, niin ei ees oo terve vaan jotain päässä vippaa.

Armeijaa käymättömän kanssa kyllä, mutta en hulluhuijarin kanssa.
Tiedätkö muuten sitä tosiasiaa että suomi on niitä harvoja maita pohjois-korean kanssa jossa on vielä asevelvollisuusarmeija .. ollaan pahasti jälkeenjääneitä muusta maailmasta.
 
Vierrrass
En voisi. Mun mielestä kunnon mies on isänmaallinen, haluaa puolustaa perhettään ja maataan, on vahva ja rohkea ja pärjää armeijassa ja muuallakin. Lusmuista en tykkää, sivari nyt ehkä jotenkin vielä menisi, mutta ei mikään palveluksesta vapautettu. Jokin vika silloin on.
 
En. Armeijalle on kaksi vaihtoehtoa: siviilipalvelus tai totaalikieltäytyminen. Mikä tahansa noista kolmesta vaihtoehdosta on ok (no okei, totaalikieltätyjän kanssa olisin voinut käydä ihan vain muutaman keskustelun aiheesta ennen kuin se olisi ok). Se ei todellakaan ole ok, että on lusmu.

Jos on oikeasti hullu, niin sitten on.
Silloinkaan en kyllä taitaisi seurustella ko. henkilön kanssa.
 
Vyötiäinen
Voisin toki seurustella. Tilanteet nyt on niin yksilöllisiä, etten lähtisi saman tien tuomitsemaan, etten missään nimessä voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa.
 
fghjkl
En voisi. Mun mielestä kunnon mies on isänmaallinen, haluaa puolustaa perhettään ja maataan, on vahva ja rohkea ja pärjää armeijassa ja muuallakin. Lusmuista en tykkää, sivari nyt ehkä jotenkin vielä menisi, mutta ei mikään palveluksesta vapautettu. Jokin vika silloin on.
Minä haluan taas miehen joka laittaa perheensä etusijalle, eikä lähtisi tapattamaan itseään, vaan olisi fiksu ja vaihtaisi maisemaa. Typerää kuolla vallanpitäjien oikkujen takia. Rohkeutta en siitä saa...
 
"vieras."
En. Armeijalle on kaksi vaihtoehtoa: siviilipalvelus tai totaalikieltäytyminen. Mikä tahansa noista kolmesta vaihtoehdosta on ok (no okei, totaalikieltätyjän kanssa olisin voinut käydä ihan vain muutaman keskustelun aiheesta ennen kuin se olisi ok). Se ei todellakaan ole ok, että on lusmu.

Jos on oikeasti hullu, niin sitten on.
Silloinkaan en kyllä taitaisi seurustella ko. henkilön kanssa.
Muuhun kantaa ottamatta, niin eihän nuo mitään oikeita vaihtoehtoja ole, että "saat" valita kolmesta huonosta.
 
vierasa
Totta kai voisin. Koko asevelvollisuus on niin järjetön, että ymmärrän hyvin, jos on halunnut siitä laistaa. Mm. Michael Monroe on muuten välttänyt armeijan hullunpapereilla. Selitti vaan kaikenlaista paskaa kutsunnoissa, että on hullu, narkkari, Andyn poikaystävä ja prostituoitu. Kyllä mulle Michael kelpais :D
 
[QUOTE="vieras.";29901989]Muuhun kantaa ottamatta, niin eihän nuo mitään oikeita vaihtoehtoja ole, että "saat" valita kolmesta huonosta.[/QUOTE]

Sinun mielestäsi ne ovat huonoja?
Minä puolestani velvoittaisin kansalaisista jokaisen toimimaan jollakin noista kolmesta tavasta maansa hyväksi, myös rauhan aikana.

Totta kai kaikkea voi aina kehittää.
 
Olen naimisissa sivarin kanssa, mutta ei mitään hullun papereita tarvinnut hankkia edes silloin 80- ja 90-lukujen taitteessa. Riitti että halusi mennä sivariksi. Joskus aikaisemmin piti olla hullu tai homo tai jotain vastaavaa jos halusi välttää asepalveluksen
 
"vieras."
Sinun mielestäsi ne ovat huonoja?
Minä puolestani velvoittaisin kansalaisista jokaisen toimimaan jollakin noista kolmesta tavasta maansa hyväksi, myös rauhan aikana.

Totta kai kaikkea voi aina kehittää.
Miten totaalikieltäytyjä toimii maansa hyväksi vankeudessa ollessaan?

Armeija vapaaehtoiseksi miehille ja naisille, niin sitten kehitytään oikeaan suuntaan.
 

Yhteistyössä