V
vierailija
Vieras
Olen Anne, keski-ikäinen opettaja. Lähdimme naisystävien kanssa laivalle tavoitteena vanhojen muistelu ja juhliminen. Hyttikaverini oli Henna, joka on lukiosta asti ollut ystäväni. Olemme molemmat naimisissa. Näin kun Hennalla oli yökerhossa vauhti päällä ja ihmettelin, kun hän suuteli vieraan miehen kanssa. Olin hieman vihainenkin hänen miehensä vuoksi. Menin hyttiin nukkumaan. Hetken kuluttua ovi kävi ja Henna tuli sisään miehen kanssa. Hytissä oli yövalaistus ja pystyin seuraamaan, mitä tapahtui. Eli suutelua, toistensa riisumista, puristelua ja kourimista kovalla tohinalla. Myönnän, että sykkeeni oli korkealla, kun Henna laski miehen housut alas ja otti suihin parin metrin päässä minusta. Lopulta Henna oli jalat levällään pedatun sängyn laidalla mies pani häntä innolla. Äänet olivat kovat ja seksin haju leijui ilmassa. He puhuivat "tuhmia" ja saivat molemmat orgasminsa. Minä olin hiljaa, nännit kovana ja pikkuhousut märkänä. Mies pukeutui, Henna meni vessaan, mies huikkasi, että lähtee ja toivotteli hyvää jatkoa. Nukuin yön levottomasti, aamulla Henna oli kuin ei mitään. Oletteko kokeneet mitään vastaavaa?