Seuraava pysäkki 40! ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mspitz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mspitz

Jäsen
04.12.2006
519
0
16
Tässä faktaa yli nelikymppisistä naisista. Alle nelikymppiset
voivat tutkiskella miten ihania olentoja heistäkin on ennen pitkää tulossa!
Täytyy sanoa, että äärimmäisen fiksu tyyppi tämä Andy Rooney, mieheksi!

Andy Rooney sanoo: "Kun ikää tulee lisää, arvostan eniten yli nelikymppisiä naisia". Tässä vain muutama syy miksi (tämä on siis MIEHEN näkökulma nelikymppisistä naisista):

- Yli nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen "mitä mietit?", sillä häntä ei kiinnosta mitä mietit.

- Jos yli nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia, hän ei istu
#&%?$!*ään valittamassa siitä. Hän tekee jotain, mitä haluaa tehdä. Ja se on yleensä jotain paljon kiinnostavampaa.

-Yli nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa. Yli nelikymppiset naiset vähät välittävät, mitä sinä mahdat ajatella siitä, mitä he tekevät.

-Yli nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa. Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.

- Naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.

-Yli nelikymppisellä naisella on pokkaa esitellä sinut ystävättärilleen.
Nuorempi nainen, jolla on mies, usein jättää parhaan ystävänsäkin
huomiotta, koska ei luota mieheensä muiden naisten kanssa.

-Yli nelikymppistä naista ei voisi vähempää kiinnostaa, jos olet ihastunut hänen ystäväänsä, koska hän tietää, etteivät hänen ystävänsä petä häntä.

-Naisista tulee selvännäkijöitä, kun he ikääntyvät. Sinun ei koskaan tarvitse tunnustaa syntejäsi yli nelikymppiselle naiselle. He tietävät sen jo.

-Yli nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on yli
nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin hänen nuorempi vastineensa.

-Yli nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija. Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat.

Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä. Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää,
fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju,
pönäkkä, epäsiisti, muinaisjäänne miekkonen verkkaripöksyissään
tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa...

Miulla ei ihan vielä seuraava pysäkki ole tuo, mutta lähellä se kuitenkin on! Ja olen kait jotenkin outolintu...hiukset harmaantuu, ja mie en vaan suostu niitä enää värjäämään...iho näköjään kurttunee, antaa mennä vaan, se on hyvä että ikä näkyy! =)
Miehen kanssa ollaan niin samanikäisiä, että suunnitellaan jo yhteisiä 80 vuotispäiviäkin...... äitini tosin sanoi, että ensin juhlitaan hänen 60v, tätini 50v ja minun 40v.....Juhlia on siis tiedossa!! =)
Mie koen ainakin eläväni parasta aikaa...lapsia olen halunnut, ja niitä saanut. Aina ei ole kotonaolo hauskaa, mutta ei se ole töissäkään aina herkkua. Mies ei tuo kukkia joka viikko, eikä kuukausikaan, mutta rakastaa minua tälläisenä kuin olen. Olen suht terve, mitä nyt välillä lonkkia kolottaa, mutta elämä on kuitenkin aika kivaa. Miten se Matti Nykänen sanoikaan - Elämä on ihmisen parasta aikaa! =) =) =)

Juu, eipä kuulosta pahalta tuo nelikymppisen elämä =) Mulla se on seuraava etappi ja varsin pian vielä. Suunnittelin vielä vuosi sitten isoja iltapukujuhlia, mutta suunnitelmat on typistyneet mitä lähemmäksi h-hetki lähestyy. Tällä hetkellä päälimmäisenä on perheen kesken tehtävä ulkomaan matka. Pitäis vain keksiä, että minne mentäis... =)

Juu, en minäkään vielä ole täyttämässä 40. Näitä välisynttäreitä ei vain tule pahemmin juhlittua, sitä ajattelin kun tuon otsikon väänsin. =) Ja mahdanko koskaan tulla ihan noin tyylikkääksi kun en ole sitä ollut ennenkään. ;)

Yhteistyössä