Ande
Nyt on sitten äitien tissit katsottu. Esitelläänkö seuraavaksi takapuolet? Siihen vaan kuvaan kaikki läskit ja selluliitit? Se olisi varmasti hyvä terapiaketju monelle.
Ai jaa! No kyl mä sit voinkin osallistua kuvalla tähän ketjuun. Tässä posliinit.Alkuperäinen kirjoittaja näin:posliinit
mistä oot nikkis keksiny?Alkuperäinen kirjoittaja Ande:Nyt on sitten äitien tissit katsottu. Esitelläänkö seuraavaksi takapuolet? Siihen vaan kuvaan kaikki läskit ja selluliitit? Se olisi varmasti hyvä terapiaketju monelle.
höpö höpö!perseet on parempiaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos nyt tussut samantien ruutuun? perseet on ihan lällyjä
mä ku tykkään enempi etupyllystä ku se maistuu paremmalta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:höpö höpö!perseet on parempiaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos nyt tussut samantien ruutuun? perseet on ihan lällyjä
Mutta se tosiasia täytyy myöntää että takapylly TUNTUU paremmaltaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä ku tykkään enempi etupyllystä ku se maistuu paremmalta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:höpö höpö!perseet on parempiaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos nyt tussut samantien ruutuun? perseet on ihan lällyjä
no vaan et kai sä sitä näyttöö nuole,sitä katotaanAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä ku tykkään enempi etupyllystä ku se maistuu paremmalta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:höpö höpö!perseet on parempiaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jos nyt tussut samantien ruutuun? perseet on ihan lällyjä
joo paremmat orkut sitä kautta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mutta se tosiasia täytyy myöntää että takapylly TUNTUU paremmalta
no ku mulle tulee heti sellaisia flashpäkkejä tuonne muistinsopukoihin ja kaikkee niin... :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no vaan et kai sä sitä näyttöö nuole,sitä katotaan
jäkäjäkä, rämemajava sitten :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Etupyllyä ei ole olemassakaan!!!!!
:hug: no mutta älä sure,kyllähän nykyään lääketiede on sen verran kehittynyttä että lähes mitä vaan voidaan rakentaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Etupyllyä ei ole olemassakaan!!!!!
voi kauhee,nainen,sä oot perkele irstas!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no ku mulle tulee heti sellaisia flashpäkkejä tuonne muistinsopukoihin ja kaikkee niin... :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no vaan et kai sä sitä näyttöö nuole,sitä katotaan