V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihan jees:Hyvä juttu, jos tuo vähitellen poistuu. Toinen mikä olisi kyllä ensisjassa poistettava on varainsiirtovero. Se vaikuttaa asuntomarkkinoihin, kun ihmiset ei viitsi niin helposti vaihtaa asuntoa, kun varainsiirtovero on varsinkin okt korkea.
Kaikki verot pitäisi varmaan poistaa. Aina joku joutuu maksamaan ja silloin omalle kohdalle tuleva vero pitäisi poistaa. Varainsiirtovero on vain yksi hyvinvointiyhteiskunnan rahoituksen keräämismuoto. Samanlaista veroahan nyt esitetään myös osake- ja valuuttakauppoille.
Hyvinvointiyhteiskuntas on sanonko missä??