Seuraa äideistä joiden vauvoilla on ollut erilainen matka maailmaan (HKI)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malla81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malla81

Jäsen
09.09.2008
40
0
6
Moikka

Olen pian 29-vuotta täyttävä kahden lapsen äiti Helsingistä. Esikoispoika lähestyy kolmea vuotta ja pieni tyttömme on kohta 2 kk:n ikäinen. Olen luonteeltani reipas ja huumorintajuinen, minun kanssani on helppo tulla toimeen. Perheemme on ihan tavallinen lapsiperhe jossa hulinaa ja vilinää riittää :)

Molemmat raskauteni ovat olleet riskiraskauksia ja näin ollen raskaudet eivät ole olleet pelkästään sitä ihanaa vauvanodotusta vaan myös huolta ja pelkoa. Tytön odotusta varjosti perussairauteni lisäksi hyvin harvinainen vakava tila, jonka takia hän syntyi kiireellisellä sektiolla rv 34 ja joutui olemaan sairaalahoidossa elämänsä ensimmäiset kolme viikkoa. Ensin teholla ja sitten keskolassa.

Nyt elämme normaalia vauva-arkea perheemme kanssa, joskin tytöllä on vielä monia kontrolleja tuon rankan alun vuoksi.

Toivoisin löytäväni ystäviä äideistä, joilla on kokemusta vauvan teholla ja sairaalassa olemisesta, ns.erilaisesta alusta. Joiden kanssa voisi jakaa kokemuksiaan ja jutella ihan niistä tavallisista vauva-arkeen kuuluvista jutuista. Käydä vaunulenkeillä ja kahvilla tai mitä vaan :)

Jos erilainen alku on teidän perheelle tuttu juttu ja ilmoitukseni kolahti, laita meiliä osoitteeseen: mallakas@hotmail.com.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä