Setis vs kilttis

vierailija
Setis esiintyy varakkaana herrasmiehenä ja kilttis on kertonut että on vaimonsa kanssa taloudellisessa ahdingossa. Setiksen mielestä suorasähkö on hyvä lämmitystapa ja kilttis vaihtoi sen pelletteihin ja klapeihin omassa torpassaan. Aika monella tavalla ne on toistensa vastakohtia.
 
Setis esiintyy varakkaana herrasmiehenä ja kilttis on kertonut että on vaimonsa kanssa taloudellisessa ahdingossa. Setiksen mielestä suorasähkö on hyvä lämmitystapa ja kilttis vaihtoi sen pelletteihin ja klapeihin omassa torpassaan. Aika monella tavalla ne on toistensa vastakohtia.
No en nyt sanoisi niinkään että varakas, koska iso osa kohtuullisesta eläkkeestä menee vakuutuksiin ja sähkö plus muihin pakollisiin menoihin.

En ole tuota suorasähköa itse valinnut vaan kun ostimme talon niin se oli siellä valmiina. Tosi kovasti on helpottanut kun nyt käytössä on ilmalämpöpumppu ja vaihdoin pörssisähköön.

Lisäksi muutin yläkerran makkarista alakertaan ja laitoin sieltä lämmityksen poikki. Rappukäytävään laitoin eristepeiton, niin ei tarvitse lämmittää turhaan jtn 60 m2 tilaa. Alakerta on erittäin hyvin eristetty.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo, kyllä mulla on vahva epäilys siitä, että tässä yksi henkilö esittää ainakin kahta tai useampaa.
Ruususelle lähetin kuvatodisteen osasta itseäni, hän vahvisti että olen mies, trollit kun täällä epäilee välillä vähän jokaisen mustan sukupuolta, ja myös sen että ikä täsmää ihan hyvin.

Hän sai myös aiemmin ottamani kuvan Anniesta, kasvoja ei voinut tunnistaa mutta sen että kyseessä on hoikka kesämekkoon pukeutunut aasialaisneitonen.

Kilttiksellä on ilm baltialainen vaimo?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Joo, kyllä mulla on vahva epäilys siitä, että tässä yksi henkilö esittää ainakin kahta tai useampaa.
Minun nettikirjoitusura alkoi, kun jouduin valtionlaitosfuusion takia työhuoneeseen, joka sijaitsi vanhassa rakennuksessa kaukana päärakennuksesta.
Työporukka istui keittiössä turisemassa, ja minä näpyttelin netissä niitä näitä töiden lomassa. Elämäni on tasapainossa eikä minulla ole onneksi tarvetta jaaritella asioistani. Seuraan tiiviisti päivän politiikkaa ja pidän vähävaraisten puolta. Ei minusta olisi koskaan ollut Westendin pikkurouvaksi. Luin Hesarin jutun sen seudun asukkaiden vaalimietteistä. Olin kauan sitten yhden yön Espoon Westendissä kissavahtina isossa omakotitalossa. Talon tunnelmasta aistin, että talon rouva oli hyvin tympääntynyt osaansa. En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka äänestävät kokoomusta. Ei sen puolueen lemu lähde, jos tulee valituksi
Suomen presidentiksi. Suomi jakautuu sen jälkeen vielä enemmän kahteen leiriin.
 
Noh, esim…

Setis on enempi extrovertti seikkailija - Kilttis on introvertti kotikissa.

Setis on huumorintajuinen - Kilttis on jäykkä kuin rautakanki.

Setiksellä on iän tuomaa kokemusta - Kilttis vasta opettelee.
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Ruususelle lähetin kuvatodisteen osasta itseäni, hän vahvisti että olen mies, trollit kun täällä epäilee välillä vähän jokaisen mustan sukupuolta, ja myös sen että ikä täsmää ihan hyvin.

Hän sai myös aiemmin ottamani kuvan Anniesta, kasvoja ei voinut tunnistaa mutta sen että kyseessä on hoikka kesämekkoon pukeutunut aasialaisneitonen.

Kilttiksellä on ilm baltialainen vaimo?
Minuakin epäillään karvaiseksi taksikuskiksi tai Kilttikseksi.😂

Olen nähnyt livenä täältä jengiä niin voivat kyllä todistaa, että en aja taksia enkä ole munakas.😁
 
  • Haha
Reactions: setis
Molemmat, kilttis ja setis ovat ” oman tiensä” kulkijoita. Molemmat puolustavat päätöksiään. Setis voimakkaammin kuin kilttis. Setis ehkä liiankin rohkeasti joskus. Molemmat mielenkiintoisia nikkiä kommelluksineen.
 
vierailija
Molemmat ovat melko lailla turhista iniseviä miesoletettuja. Loukkaantuvat akkamaisesti, jos kritisoi heidän sanomisiaan. Toinen möksähtää ja vetäytyy pois. Toinen taantuu kimittäväksi teiniksi ja vahvistaa säännön, ettei ikä tuo viisautta.
 
vierailija
Minun nettikirjoitusura alkoi, kun jouduin valtionlaitosfuusion takia työhuoneeseen, joka sijaitsi vanhassa rakennuksessa kaukana päärakennuksesta.
Työporukka istui keittiössä turisemassa, ja minä näpyttelin netissä niitä näitä töiden lomassa. Elämäni on tasapainossa eikä minulla ole onneksi tarvetta jaaritella asioistani. Seuraan tiiviisti päivän politiikkaa ja pidän vähävaraisten puolta. Ei minusta olisi koskaan ollut Westendin pikkurouvaksi. Luin Hesarin jutun sen seudun asukkaiden vaalimietteistä. Olin kauan sitten yhden yön Espoon Westendissä kissavahtina isossa omakotitalossa. Talon tunnelmasta aistin, että talon rouva oli hyvin tympääntynyt osaansa. En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka äänestävät kokoomusta. Ei sen puolueen lemu lähde, jos tulee valituksi
Suomen presidentiksi. Suomi jakautuu sen jälkeen vielä enemmän kahteen leiriin.
👍
 
  • Haha
Reactions: setis
Minun nettikirjoitusura alkoi, kun jouduin valtionlaitosfuusion takia työhuoneeseen, joka sijaitsi vanhassa rakennuksessa kaukana päärakennuksesta.
Työporukka istui keittiössä turisemassa, ja minä näpyttelin netissä niitä näitä töiden lomassa. Elämäni on tasapainossa eikä minulla ole onneksi tarvetta jaaritella asioistani. Seuraan tiiviisti päivän politiikkaa ja pidän vähävaraisten puolta. Ei minusta olisi koskaan ollut Westendin pikkurouvaksi. Luin Hesarin jutun sen seudun asukkaiden vaalimietteistä. Olin kauan sitten yhden yön Espoon Westendissä kissavahtina isossa omakotitalossa. Talon tunnelmasta aistin, että talon rouva oli hyvin tympääntynyt osaansa. En ikinä ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka äänestävät kokoomusta. Ei sen puolueen lemu lähde, jos tulee valituksi
Suomen presidentiksi. Suomi jakautuu sen jälkeen vielä enemmän kahteen leiriin.
Kas, Alepakin löysi tänne 😁
 

Yhteistyössä