Setalainen haluaa avata Suomen itärajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa Suomeen kaikki, joita sorretaan kotimaassaan sukupuolisen suuntautumisensa takia.
Harmittaa kun kirjaston hyllystä ei löytynyt kirjaa, jota suosittelin tällä palstalla. Helmet-sivun mukaan kirja oli pari päivää sitten hyllyssä. Ehkä sittenkin joku lukee viestejäni vaikka kaasupena niitä 24/7 h torpedoi.

Tervetuloa Suomeen kaikki, joita sorretaan kotimaassaan sukupuolisen suuntautumisensa takia.
Harmittaa kun kirjaston hyllystä ei löytynyt kirjaa, jota suosittelin tällä palstalla. Helmet-sivun mukaan kirja oli pari päivää sitten hyllyssä. Ehkä sittenkin joku lukee viestejäni vaikka kaasupena niitä 24/7 h torpedoi.
Eiköhän puoli maailmaa vähintään lue sinun juttujasi täällä ja myös toimi niiden ohjeiden mukaisesti? 🙄

Eiköhän puoli maailmaa vähintään lue sinun juttujasi täällä ja myös toimi niiden ohjeiden mukaisesti? 🙄
Pienikin ääni korvessa voi vaikuttaa maailman kulkuun kuin perhosen siivenisku jossain aforismissa.
Minulle aikoinaan ennustettiin erityistehtävää.
Kukapa tietää jos saan hierottua rauhan maailmaan.
Olen minä ”isompiakin” sotkuja selvittänyt menneisyydessäni.

Pienikin ääni korvessa voi vaikuttaa maailman kulkuun kuin perhosen siivenisku jossain aforismissa.
Minulle aikoinaan ennustettiin erityistehtävää.
Kukapa tietää jos saan hierottua rauhan maailmaan.
Olen minä ”isompiakin” sotkuja selvittänyt menneisyydessäni.
Ennustettiin, mutta mitään muuta putinkuiskaaja 😂 et ole saanut aikaiseksi kuin jatkuvat kinat ja riitelyt täällä.

Narskuus on kyllä täydellisen parantumaton tauti

"Aarno Rainer Hiltunen (s. 23. joulukuuta 1966 Oulu) on suomalainen juristi,[1] joka on toiminut yhdenvertaisuusvaltuutettuna 1. elokuuta 2025 alkaen.[2] Sitä ennen hän toimi tasa-arvovaltuutettuna vuosina 2023–2025.[3]

Hiltunen valmistui oikeustieteen kandidaatiksi Lapin yliopistosta vuonna 1995. Hän on toiminut muun muassa SETAn pääsihteerinä 1996–2002 ja työskennellyt vähemmistövaltuutetun ja yhdenvertaisuusvaltuutetun toimistossa."

Yhteistyössä