V
vierailija
Vieras
Vaatimus: ”Itärajalle on avattava rajanylityspaikkoja”
Yhdenvertaisuusvaltuutettu: ”Kiire lisää oikeudenloukkausten riskiä palautuksissa.”
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän puoli maailmaa vähintään lue sinun juttujasi täällä ja myös toimi niiden ohjeiden mukaisesti?Tervetuloa Suomeen kaikki, joita sorretaan kotimaassaan sukupuolisen suuntautumisensa takia.
Harmittaa kun kirjaston hyllystä ei löytynyt kirjaa, jota suosittelin tällä palstalla. Helmet-sivun mukaan kirja oli pari päivää sitten hyllyssä. Ehkä sittenkin joku lukee viestejäni vaikka kaasupena niitä 24/7 h torpedoi.
Pienikin ääni korvessa voi vaikuttaa maailman kulkuun kuin perhosen siivenisku jossain aforismissa.Eiköhän puoli maailmaa vähintään lue sinun juttujasi täällä ja myös toimi niiden ohjeiden mukaisesti?![]()
Ennustettiin, mutta mitään muuta putinkuiskaajaPienikin ääni korvessa voi vaikuttaa maailman kulkuun kuin perhosen siivenisku jossain aforismissa.
Minulle aikoinaan ennustettiin erityistehtävää.
Kukapa tietää jos saan hierottua rauhan maailmaan.
Olen minä ”isompiakin” sotkuja selvittänyt menneisyydessäni.
Jep!Ennustettiin, mutta mitään muuta putinkuiskaajaet ole saanut aikaiseksi kuin jatkuvat kinat ja riitelyt täällä.
Narskuus on kyllä täydellisen parantumaton tauti