Sessio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Odottelen täällä pimpero märkänä viestejänne... ;) haluaisikohan joku hieroa mua.. Nuollakin... Ehkä jopa tiedä sormensa peppuuni... Tai pienen sauvan.. En ole ennen moista kokenut... Hieman tekisi mieli kokea sellainenkin... Ehkä jopa kunnon peppupano... Jutellaan... ;)

Näykin terhakoita nännejäsi ja etenen suudellen vatsaasi saavun posliini pillullesi ja aloitan hellän nuolemisen kosteilla häpäreilläsi sormeni painuu sisääsi

Mulla pumppukanki kovana odottelee.
Voisin hutkia sillä ohimoitasi, jotta olisit tainnuksissa, kun survon hehtaarimelani peräruikeliisi. Pierisit ja vuotaisit verta kumelini upotessa ahteriiisi, uudestaan ja uudestaan. Huutaisit ""HOME"" -""HOME"" ohikulkijoille ja söisit vanhaa juustoa.!!

Ole5 mun nainen, oi Marilyn!!!!

Lopuksi syön saumasukkasi ja hoonaan umpiosuoltani!

Kake

nainen pitää olla kuin porsse,pieni ja punainen
niinettä kiihtyy kun jalkaa näyttää..vitsi,vitsi
naista pitää aina lämmittäää, niin sit saa mitä tilaa
kaikki naiset ovat ihania kun niitä oikein kohtelee

Olis se vaan kiva kun sä olisit siinä sängyn laidalla peppu pystyssä!!! Sitä ennen mä olisin vähän lämmittänyt sua, suutelemala naisen ihanan herkkiä paikkoja ja niitähän riittää. sun ihania pehmosia huulia,,,nännejä näykkiä vatsaa ja napaa ja sun upeita pakaroita myös suudellla ja sililttää. Sitten mä hyväililsin sun kaunista peppua ja hyväilisin sun pillua. levittäisin sun pillun huulia ja suukottelisin ja näykkisin sun clittaa....aaahh se maistus ihanalle...sit mä hyväilisin sun persettä myös ja työntäsin sormen joka olis sun nesteistä kostea sun perse reikään ja sä vain kuiskaisit et aaahh ihanaa työnnä vaan syvemmälle...