Serranon perhe. Tekstitys kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Moi!

Onko muilla havaittavissa ongelmia tekstin kanssa. Eli joko teksti tulee hieman jäljessä tai sitten se puuttuu joskus kokonaan.

Onkohan yleinen ongelma vai temppuileeko meidän boksi jotenkin ja jättää tekstit tallentamatta?

Kiitos!

meillä ei tuota ilmene mutta vanhemmillani kyllä,joten isäni on huomannut että kun katsoo ykköstä niin katsoo sitä yle tv1+ kanavaa tai jotain vastaa niin sitä kautta ei ole pätkinyt eikä jäänyt jälkeen

Mikähän boksi on kyseessä.. kansalaisboksissa ainakin on semmonen vika että näyttää päin persettä tekstit. Eli siis voi hyvinkin olla ihan siinä boksissa..
Aamusta kattelin itse Serranot, eikä ollut mitään ongelmia tekstityksessä, eikä kyllä tainnut olla iltapäiväsissäkään, kun ystäväni katseli niitä.
Ja ylen + kanavahan on ns poltettu.. eli tekstit tulee sielä samassa muodossa kun maikkarilla nelosella.. eli jos semmonen löytyy niin ykkösen ohjelmistoa voi katsoa myös sieltä varmoilla teksteillä.
Mutta pitemmän päälle kannattavaa vaihtaa boksi, kakkoselle nimittäin ei oo samanlaista palvelua.

Yhteistyössä