Serkkuni mieskaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupeppu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkupeppu*

Vieras
Serkkuni on ollut parisuhteessa n 5 vuotta tämän ko. miehen kanssa. Ollaan serkkuni kanssa aika paljon tekemisissä, pidetään illanistujaisia yms. Oltiin eilen viihteellä ja tää mies alkoi taas kourimaan minua, kerran jo tässä hiljattain näin käynyt mutta laitoin sen kännin piikkiin, mies oli toki nytkin humalassa. Siirryin toki pois tilanteesta silloin, kun tunsin miehen käden mun hameen alle menevän. :O Serkku on hyvin mustasukkainen miehestään, enkä kyllä enää ihmettele... pitäisiköhän tässä ottaa riski ja kertoa näistä kourimisista serkulle vai pysyä vaiti, pelkään että välit menee rikki...

Vastaavassa tilanteessa jätin kertomatta, sanoin sen sijaan selvin päin kyseiselle tyypille, että moisen käytöksen tulee loppua tai kerron asiasta.
Tyyppi kiisti mitään tehneensä, sanoi, ettei muista sellaista ja oli ihmeissään mun sanomisesta, mutta siihen loppui kourimiset sun muut lähentelyt. Eli tais se muistaa.

:/ Mun kaverin mies käyttäytyi noin mua kohtaan joskus, tunnustipa siinä ihastuneensa muhun heti tavattuamme ym ym.
En kertonut kaverilleni tästä, koska laitoin kännin piikkiin...

Olis kai pitänyt, sillä myöhemmin asia tuli jotenkin heidän välisessä riidassa esille ja asia kääntyi niinpäin, että MINÄ tein aloitteen ja MINÄ olisin halunnut enemmän ym. Vaikka olin se joka torjui.... No eipä ole enää riesana kaveria eikä hänen miestään.

Neuvoisin kyl kokemastani viisastuneena, mainitsemaan asiasta serkullesi. Ei ainakaan voi vierittää sun niskaan tuota, jostain syystä, naiset aina uskovat miehiään näissä asioissa O_o

Yhteistyössä