Serena vai Flamingo? Entäs Jukupark?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole käynyt Serenassa 20 vuoteen joten nykyajasta en tiedä, mutta ainakaan Flamingo ei oikein sovellu kahluuallasiän ylittäneille mutta vielä kunnon uimataitoa vailla oleville (eli noin 3-8 -vuotiaille). Periaatteessa siellä on kunnon liukumäkiin ikärajat 8 ja 10 v.

Kahluuallas on ihan kiva ja se perheliukumäki, mutta 50 e perheeltä siitä....

Mä olin viime viikolla Flamingossa ja tunti sitten tultiin Serenasta, joten helppo verrata.

Tyttö on 5v. Mä koen että Serenassa kaikkine mukavine liukumäkineen yms. ei ole riittävästi tuon ikäiselle. Pitäisi olla huomattavasti vanhempi. (yli 10v) Serenasta puuttuu täysin edes yksi sellainen hieman pidempi, mutta kuitenkin 5v riittävän kesy liukumäki.
Toki tyttö oli ihan onnessaan kun ostin sellaisen renkaan ja sen kanssa sai pelleillä. Tyttö osaa jo uida (25 m myyräuintia, 50 m selällään) mutta silti Serena ei ihan kiva ole.

Ja vielä pienemmille se lastenallas on ainakin näin ruuhka-aikaan ihan mitätön.

Mä jotenkin tykkäsin Flamingosta enemmän.

viikko sitten kurkittiin Jukuparkin aitojen läpi ja todettiin, et ainakin meidän 5 ja 3 veet saa odottaa pari vuotta, ennen kuin sinne mentäisiin. Meinaan et näköetäisyydeltä tuntui, et kaikki oli vähän isommille suunnattuja juttuja...

Yhteistyössä