seppälän kuponki?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiekaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kiekaus

Jäsen
18.06.2007
338
0
16
heti alkuu anteeksi seppälä aloitus :D voiskos joku laittaa vaikka sähköpostiin mulle tuon kupongin niin pääsis shoppailee :p joku jo laittoikin sen johonkin ketjuun mutta mulla se ei jostain syystä näkyny :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
http://www.seppala.fi/s/eurokuponki/

Hmm,, teetköhän nyt oikein, koska kuponki on poistettu itse Seppälän sivuilta jo? :/

Joku sen tuohon ketjuun tänään illalla laittoi ja itse otin sen siitä
http://keskustelu.kaksplus.fi/t827332

Joo, no laittakoon Seppälän sivujen ylläpito sen pois käytöstä. Josko siellä olisi toimiva ylläpito. :D
 

Yhteistyössä