Seppälän tv-mainoksessa on liian laiha malli.

• Viestiketjun aloittaja esimerkkinä
  • Ensimmäinen viesti
Hiippari
Ihan vapaasti boikotoit. :)

Olisi mukavaa jatkossakin, että olisi terveille hoikille vaatteita myytävänä.. ettei kaikkien tarttis väkisin turvottaa itseään tulevaisuudessa mikäli meinaa vaatteita löytää kaupoista. Hullua vaatia vain läskejä esille..

En ole nähnyt kyseistä mainosta, mutta jos ap:n mielestä nainen on sairaalloisen laiha ja hän tämän takia aikoo kyseistä liikeketjua boikotoida, niin se on hänen oikeutensa. En ymmärrä miksi jotkut tästä vetävät taas persikoita nenäänsä ja alkavat haukkumaan lihavia, ei kyllä liity taas asiaan mitenkään. Kukaan ei myöskään ole vaatinut, että mallit saisivat olla "vain lihavia".

Pitkään aikaan en ole myöskään tavannut naurettavampaa väitettä kuin tuon, että hoikille ihmisille ei meinaisi löytää vaatteita.

Itse olen kyllä huomannut, että todella monet jauhavat koko ajan jostain lihavuuden ihannoinnista yms. höpönhöpöstä, mutta todellisuudessa ihmiset heittävät raivareita samantien kun joku mainitsee edes, että joku tietty nainen on "hänen makuunsa liian laiha". Lihavia taas saa haukkua aika ilkeinkin sanankääntein, kun "sehän on vaan totta".

Sitä en epäile, etteivätkö jotkut laihat joudu kuulemaan myös ikävää kritiikkiä painostaan, ja sellaista käytöstä muilta ei tarvitse hyväksyä. Tällainen kritiikki ei kuitenkaan ole mikään hyvä syy alkaa vaahtoamaan lihavia vastaan. Jokainen voisi koittaa käyttäytyä ihan itsekseen. Eikä ole pakko tuohtua niin hemmetisti kun jotain muuta arvostellaan melko neutraalisti.

Ken guru
Ostin Esprit- liikkeestä farkut, 26", mikä oli kuulemma pienin koko. Mun mielestä oli outoa ettei tuon pienempää kokoa ollut saatavilla. Että siellä ei ainakaan tosi laihat porskuttele.

Yhteistyössä