Seppälän kupongit???

• Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti
pitäähän sen kupongin käydä kun siinä on että voimassa 1.8 asti. Lähden tänään kattomaan kun eilen illalla toivat uusia vaatteita mitä ei ole aiemmin ollut esillä ollenkaan ale rekeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:
Voisiko joku kertoa onko sillä väliä kun tulostettaessa tumman harmaan reunat jäi ylhäältä ja alhaalta pois?leikkaanko sivuiltaki pois vai annanko olla vai miten?
Eis istä tartte leikkailla ollenkaan,ite ainakin vein suoraan tulostetun paprein sinne.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
http://www.aijaa.com/v.php?i=777512.png

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Tuo on kyllä jo LAITONTA! Taidanpa ilmoittaa Seppälään!
mitäs laitonta siinä on? senkus menet itkemään..paljompa ne tekee.
Kuluttaja-asiamies korkeintaan jos kieltääntyvät myymästä kupongin voimassaoloaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
http://www.aijaa.com/v.php?i=777512.png

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Tuo on kyllä jo LAITONTA! Taidanpa ilmoittaa Seppälään!
mitäs laitonta siinä on? senkus menet itkemään..paljompa ne tekee.
Kuluttaja-asiamies korkeintaan jos kieltääntyvät myymästä kupongin voimassaoloaikana.
Tarkoitti varmaan tuota aijaa.comin versiota, mikä on muokattu. Se siis taitaa olla laiton! :whistle:

vieras
Siis onko toi missä oikee päivämäärä ihan samannäköinen kuin oikea kuponki oli? Värit jne? Itse huomasin eilen jollain olevan jotain 1 euron kuponkeja mutta ne olisvat ihan vaaleita.

Mä voin laittaa s-postilla kupongin, jos joku haluaa. Pitäis vielä koneelta löytyä.

Eilen ainakin oli tullu lisää kenkiä ja naisten vaatetta.

Ja on ihan muokkaamaton kuponki, eli voimassa 1.8 asti. =)

Tai no sen verran muokattu et 2 kuponkia mahtuu yhdelle paperille. Ei mee paperia hukkaan... :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko toi missä oikee päivämäärä ihan samannäköinen kuin oikea kuponki oli? Värit jne? Itse huomasin eilen jollain olevan jotain 1 euron kuponkeja mutta ne olisvat ihan vaaleita.
Tietääkö joku/voisiko vastata?

Yhteistyössä