Kuin minun suustani, irl on paljon vaikeampi pitää itsesensuuria yllä koska ilmeetkin näyttävät ainakin minulla helposti vaikka mitä. Joskus saa ihan itseään hävetä jälkikäteen,, tosin nykyään sitä on niin tottunut noiden sammakoiden olemassaoloon, ettei enää niin hätkähdytä.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Hmmm... varsinaisesta itsesensuurista en tiedä, mutta yritän muotoilla rigidit ja kärkevät mielipiteeni niin neutraaleiksi, kuin osaan. Ja kaikkeen en edes vastaa... Omat mielipiteeni ovat täysin riippumattomia vallitsevasta yleisestä mielipiteestä, mutta toisinaan tuntuu turhalta alkaa vääntää selitystä sille MIKSI olen jotain mieltä.
IRL saatan päästää suustani mitä tahansa, miettimättä asiaa valmiiksi, tai oikeastaan lainkaan. Täällä näen sanat edessäni, kirjoitettuna, ennen, kuin painan "Vastaa"-nappia... Joskus huomaan siinä vaiheessa, että parempi antaa vain olla. =)
Ai se olitkin SÄAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Lähinnä korjaan kirjotusvireheitä, ei sen suurempaa sensuuria... välillä ajattelen kyll että voihan v...u totakin, mutta viisas pitää omana tietonaan.
Tätä virhettä en nyt sit korjaa... kaikki saavat kattoa, että en osaa edes/myöskään kirjottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Ai se olitkin SÄAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Lähinnä korjaan kirjotusvireheitä, ei sen suurempaa sensuuria... välillä ajattelen kyll että voihan v...u totakin, mutta viisas pitää omana tietonaan.