Senkin uhalla teen aloituksen että masennun vaan enemmän asiasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelevä"

Vieras
Eli tein sitten deittiprofiilin,törmäsin kivaan mieheen ja laitoin viestin.Vastasi ja siitä sitten lähti kirjottaminen,miehellä oli kuva minulla ei. Meillä juttu luisti ja niin poispäin.Meni aikaaa ja viestejä,ihmettelin miksei mies kysy kuvaani mutten maininnut asiasta.Sitten monen monen viestin ja päivän jälkeen mies sitä kysyi,laitoin kuvan ja mies ainakin sanoi ihan positiivista kuvasta.Kysyin jatketaanko vielä ja sanoi että tietysti. Mutta nyt on hiljaiseloa,samaan aikaan ollaan linjoila ym mutta ei mies laita viestiä lähinnä häipyy heti pois. On ennen ja jälkeen kuvan sanonut että toki tavataan ja haluaa nähdä millanen henkilö siellä kirjotusten takana on. Niin että mitäköhän se nyt meinaa?! Ei tietysti tarvitse joka päivä vistitellä mutta jotenkin nyt aavistelen että se loittonee ja kaikki kuvan nähtyään vaikka ei sanonut pahaa kuvasta ja haluaa nähdä.Olen siis kysynyt suoraan asiasta ja on sanonut että tietty tavataan. Miten nyt pitäisi toimia? olla ja odottaa vaan,vai? En halua kuitenkaan jankuttaa siitä asiasta koska se tietää mitä ajattelen. Harmittaa vaan kun todellakin tuntuu mukavalta et jos nyt sitten tämä loppu tähän.

Virhe kai tänne avautua kun tiedän jo mitä vastauksia tulee.

Noh, jos se siihen kaatui ettå laitoit kuvasi niin eikö parempi että netissä. Eikä sitten vasta, kun olisitte nähneet toisenne ja olisit tuhlannut rahaa johonkin kahvilareissuun mokoman ukkelin takia.

Olisin ajattelematta koko kuva asiaa tai korkeintaan ajattelisin että jos viestittelyn jatkuminen oli kiinni kuvasta, en menettänyt mitään vaikka paremmin ei tutustumaan ehditty.

Oletko sitten ihan suht. normaalin näköinen?

Onhan se voinut ihastua johonkin toiseen? Olit liian kaunis?

Tuo on hyvä idea, että laitat suoraan. "No milloinkas me nyt tavattaisiin. Sopisiko lauantaina?" tms..

Se että joku ei syty juuri sinun ulkonäöstäsi, ei todellakaan tee sinusta rumaa tai epäviehättävää, eli älä nyt sitä ainakaan mieti. Makuja on niin monia. Ehkä mies oli ehtinyt luoda sinusta ihan erilaisen kuvan mielessään ja "pettyi", kun et vastannutkaan sitä kuvaa. Tai sitten hänellä on kiireitä. Ei voi tietää.

Anna olla, kyllä niitä deittikavereita löytyy. Vaikka tämä tyyppi tuntuisi mukavalta, muutaman viestin perusteella ei voi tietää toisesta vielä mitään. Eli älä suotta jää harmittelemaan yhtä miestä, jota et edes tunne. Onnea metsästykseen ;)

Laita viesti, että olisiko sulla kiinnostusta tavata joku päivä. Näin et ole liian tunkeileva etkä ripustautuva, vaan vierität pallon tolle miehelle
Mikäli vastaus on jotakin epämääräistä että joo, katsellaan joku päivä, tiedät ettei hän ole kiinnostunut ja voit lopettaa viestittelyn omalta puoleltasi kokonaan.
Jos hän on kiinnostunut, niin hän kyllä ilmoittaa koska tapaaminen sopisi ja alkaa suunnitella sitä.

[QUOTE="Mies";28859601]Ehdota sille suoraan tapaamista. Laita viesti miehelle ja kysy koska tapaatte ja missä? ehdota päivää? paikkaa?[/QUOTE]

Eikö se nyt riitä että olen jo kysynyt sen aikatauluja et jos voitaisiin nähdä.Ei ole suoraan siis sanonut et milloin mutta kokoajan sanoo että haluaa tavata ja et tietty nähdään. Ja koska oikeasti tuntuu siltä et tää olis tosi kiva kaveri niin en halua jankata asiasta ettei nyt sen takia ainakaan homma kusis.

Tai mies tutkailee siellä saitilla jos saisi vielä paremman kuin sinä.
Samaa mieltä, että ehdota suoraan tapaamista. Mutta jalat maassa, koska ei ilmeisesti ole mies vielä valmis valitsemaan.

Eniten kai se ihmetyttää että kun näki ja sanoi vielä ihan kauniisti kuvasta ja et haluaa nähdä niin miksi nyt näin.Tietysti siellä kirjoitellaan ja tavataan toisia,niin itsekkin teen mutta meillä nyt tuntui juttua riittävän.Miksi sanoa että haluaa tavata jos sitten ei haluakkaa? Voi tietysti olla että hätähousuilen ,onhan sillä nyt kiiruita ym mutta kun itse olisin jo halunnut tavata kun tää on nyt eka joka sai jotain kunnollista kiinnostusta mun puolelta.

Ehkä se on ujo ja sille tuli rimakauhu, kun aloit tosissasi kysellä tapaamisista? Ehkei tää liity mitenkään kuvan lähettämiseen, vaan se yrittää nyt kerätä rohkeutta?
Onko se sinkku vai eronnut? Onko sillä ennen ollut naisystäviä, vakituisia suhteita? Jos ei tai on ollut vaan vähän, niin voi johtua tosta.

No voihan olla että itse asiassa tämä tapaamattomuus ja hiljaiselo ei kuvaasi liity laisinkaan, vaikka ymmärrän että naisena sitä tulee sellaisia johtopäätöksiä tehneeksi.

Syynä voi olla vaikkapa sekin, että mies on vain nettiseikkailija; halua juttuseuraa naisista, toivoo että uskaltaisi joskus enempäänkin, mutta oikeasti on visusti vielä vaimon tohvelin ja sängyntolpan välissä, joskin välillä vapautetaan sohvalle surffailemaan. Eli mies ei ole ollut oikein puhtaat jauhot pussissa alun perinkään. Mistä tietää, onko hänen oma kuvansa edes oikea? Jotkut miehet (ihan tosi) tekee sitäkin, että laittavat vain jonkun kuvan, eli koko hahmo on keksitty...

Älä missään nimessä jää mokomaa suremaan.

Jos se oli kuvasta kiinni, oletko varma, että edes tahdot deittailla sellaista miestä, joka ei fyysisesti sinusta pidä? Eikä se edes välttämättä sitä tarkoita, etteikö hän olisi pitänyt ulkonäöstäsi. Joillakin on se mielikuva siitä unelmien naisesta/miehestä, eivätkä he pääse millään tuosta mielikuvasta yli. Vaikka he tapaisivat tosi kivoja tyyppejä, joiden kanssa juttu luistaa, he eivät vaan pysty olemaan enää kiinnostuneita jos sillä hyvällä tyypillä onkin eriväriset hiukset tai vääränlaiset silmät tai liian pienet rinnat tms. Eikä se välttämättä ole edes pinnallisuutta, se on vaan jumittumista johonkin yksittäiseen piirteeseen. Se varmasti harmittaa heitä itseäänkin jollain tasolla.

Kuvan nähtyään moni muukin on sanonut ihan positiivista ja joku jopa ehdottanut tapaamistakin muutaman viestin jälkeen. Itseäni nyt vain tämä mies kiinnostaisi tavata. Eronnut on tai ainakin sanoo olevansa.Voihan se olla varattukkin kaikesta huolimatta mutta mistä minä sen nyt voin sitten varmaksi sanoa. Ollaan kuitenkin asaista puhuttu siis tapaamisesta ja tietää mitä ajattelen joten olisikohan paras vaan nyt odotella muutama päivä tuleeko mitään viestiä tai jotain.

[QUOTE="vieras";28859723]No kai tuo nyt selvä on ettei kiinnosta. Älä usko sanoihin, vaan tekoihin.[/QUOTE]

No on tässä muitakin kaloja koukussa,keskityn nyt sitten niihin ja katson mitä tämä mies nyt aikoo.Kai se viestiä laittaa jos vielä kiinnostaa,tietää kuitenkin minun ajatukset.

Juu odottele rauhassa vaan...

Mun eksäni oli aikanaan ilmeisesti juurikin tilanteessa jossa me oltiin vielä ihan naimisissa ja yritettiin vielä pelastaa parisuhdetta tehnyt ittestään profiilin ja kokeillut muutamankin eri muidun kanssa keskustelua, kunnes sitten tuli se joka oli riittävän sitkeä ja päättäväisesti piti äijästä niin kauan kiinni että lopulta sai välitettyä tiedon heidän sielunkumppanuudestaan minullekin...

(Mikä olikin erinomaisen hyvä asia, koska kuvitellen omaa ns. sielunkumppaniani edelleen parhaaksi kaverikseni ja luottaessani häneen olin tehnyt jo pitkään turhaa työtä tuhoon tuomitun parisuhteen eteen. Tarina päättyi kannaltani onnellisesti siten että erosimme miehestä, ja eksän ja kyseisen sielunkumppanittaren kannalta myös onnellisesti sikäli että he saivat toisensa. Yhdeksän vuotta myöhemmin ei onni heillä näytä auvolta, mutta oma elämäni on kyllä paremmin kuin ikinä...)

Maailma on täynnä mukiinmeneviä naisia ja miehiä, jotka ovat ihan nättejä, kuvannäköisiä ja sillai. Mutta jos ei natsaa, niin ei natsaa. Toisaalta, tapahtuuhan sitä niinkin päin, että ulkonäöllisesti ei ole "omaa tyyppiä", mutta henkilökemiat iskee kipunaa ja se on menoa, vaikkei koskaan olisi uskonut haksahtavansa kaljuun/pukumieheen/verkkariäijään/tatuoituun hevariin.

Se on hauskaa, kun jos on muista ihmisistä kyse, niin aina voi olla sitä mieltä, että ei kiinnosta eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Yrittää vaan kohteliaasti ilmaista sen toiselle. Kun on itsestä kiinni, niin siihen pitäisi vaatia suunnilleen kirjalliset selitykset, että miksi ei ja selviäkään merkkejä, ettei kiinnosta, ei oteta huomioon.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Tuo mies on varmaan tosiaan naimisissa tai hänellä on jotain muita virityksiä menossa. Toki voi olla, että sinä et ole hänen tyylinen (en tarkoita, että et olisi hyvännäköinen, mutta tarkoitan sitä, että jotkut miehet tykkää goottinaisista, jotkut pitkätukkaisista blondeista, joku tummatukkaisista lyhythiuksisista nappisilmistä). Koska nuo nettitreffit on karkkikauppa siinä mielessä, että siellä voi kattella monia ja kirjoitella useamman kanssa niin voi olla syy tähän käyttäytymiseen hyvinkin pieni.
Itse kun joskus kauan sitten nettideittailin niin totesin monesti jo heti miehen nähtyäni (luonnossa), että hänen kanssaan en haluaisi mitään fyysistä. Joku ymmärsi ensi kerrasta kahvitreffien jälkeen kun sanoin, että kiitos ja hyvää jatkoa, mutta sitten oli pari tyyppiä kun eivät millään ymmärtäneet, että ei nappaaa. Oi oksennus, jos on minut lempattu usein niin nuo pari epätoivoista tyyppiä tuolta nettideittien puolelta olivat ihan kauheita, siis tarkoitan sitä, että kun eivät meinanneet antaa periksi sitten millään. Minä olen kyllä ymmärtänyt jos ei seuraani enää haluta.

Ei ollut varattu mutta kyllä se oli se kuva joka nyt teki tän,ei se sitä tietysti sanonut mutta en mä nyt tyhmä ole.Kaikenmaailman syitä keksi,en tiedä ovatko tosia vai ei mutta samapa se.Niin se on vaan ulkönäöstä kiinni,meiil juttua piisas ja yhdistäviä asioita ja se oli ihan täpinöissä niinkuin minäkin ja sitte kun näki kuvan niin johan laimeni. Olis ollut reilu ja sanonut suoraan eikä olisi keksinyt tyhmiä tekosyitä.Jos noi syyt ovat tosia niin miksi sitten etsii netissä seuraa. En mä kuitenkaan mikään ruma ole,enkai sitten vaan vastannut hänen mielikuvaa mutta itsepä ei kuvaa heti pyytänyt että oma oli vikansa.Kai sen oli sitten pakko lopettaa kun rupesin siitä tapaamisesta juttelemaan ja itse hänkin oli muka mua tapaamassa mutta kun rupesin ehdottelee sitten et mitäs jos vaikka silloin tai silloin niin sen tuli kiire lopettaa. Harmittaa ihan suunnattomasti:(

Yhteistyössä